Volledige versie bekijken : verkeerd wachtwoord



mientje
28 July 2005, 16:17
Ik heb vanmidag ontdekt dat er iemand op mijn msn zat ,en ik heb het willen veranderen van wachtwoord maar het ging lik niet ik moest heel de tijd een nieuw emailadres aanmaken
heb ik dus gedaan ook, maar als ik op mijn oude wil gaat het niet mijn wachtwoord is heel de tijd verkeert terwijl dat het de juiste is :cry: Ik kan nu aleen op die nieuwe dat ik heb aangemaakt maar daart staat nu niemand in van mijn msn .
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Simply
28 July 2005, 16:33
Misschien kan je het gewoon niet veranderen omdat die "iemand anders" nog steeds online is met jou login!

Van zodra hij /zij offline is kan je het zelf terug veranderen!

In het meest negatieve geval, is hij/zij met jou paswoord online geraakt en heeft het dus ook snel online reeds veranderd!!!

Grtzzz Simply ;)

mientje
28 July 2005, 17:24
ja ik hoop dat het niet zo is hoor

Ivan
28 July 2005, 17:53
Ga naar https://accountservices.msn.com/uiresetpw.srf?lc=2067&id=2 en verander uw paswoord.

mientje
28 July 2005, 18:09
Ga naar https://accountservices.msn.com/uiresetpw.srf?lc=2067&id=2 en verander uw paswoord.

Ik heb dat vandaag wel al 100 keer gedaan gaat ook niet hoor ,
Hoe kan ik bij e-mail in mijn Postvak IN van Hotmail of MSN komen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
als ik daar op klik springt het scherm steeds dicht

mientje
28 July 2005, 18:10
Ik heb alles gedaan jongens maar niets gaat ik kom er zot van

mientje
28 July 2005, 20:27
alee mensen nog een paar dingetjes voor mij msn

ghost
28 July 2005, 20:32
Heb je dat van spykiller ook al uitgeprobeerd?

mientje
1 August 2005, 09:17
Ja Ghosteke Ik heb al zo veel gedaan en het gaat niet meer,
Ik heb nu gewoon nieuw emailadres gemaakt

compuchrisje
1 August 2005, 18:08
Erg hé Mientje, heb net hetzelfde meegemaakt omstreeks de jaarovergang. En de reacties van je contactpersonen dan soms nog erbij, pfff. Je msn is dus gewoon gehackt, geen remedie tegen, behalve verder doen met je nieuwe adres en hopen dat het niet opnieuw gebeurt. Stel je hotmail zo in dat niemand behalve die in je contactlijst je kunnen aanspreken of iets toezenden, spaart je meteen een hoop spam en andere rommel. Voor elk nieuw contact moet je die in je "veilige lijst" toevoegen of eruit weren.

mientje
2 August 2005, 10:50
oww dankje Compuchrisje, ja zeg wel dat het erg is ik heb nu nieman bijnna in mijn msn lijst
mag heelemaal opnieuw beginnen

compuchrisje
2 August 2005, 18:42
Héél moeilijk is dat echter niet hoor Mientje. Ik ken jullie gewoontes om te forwarden.... vraag aan een contact in je nieuwe lijstje, om zo'n forward terug naar jou te sturen, dan zie je bovenaan alle adressen, die jij toen gebruikt hebt.

mientje
3 August 2005, 08:18
Ik versta niet echt wat je bedoeld met dat forwarden :s

compuchrisje
3 August 2005, 09:24
Forward (FW in je mailtjes) is het doorsturen van iets dat je ontvangen hebt naar anderen in je lijst. Bovenaan in je mailbox zie je dan boven dat bestandje van wie het komt en naar wie het allemaal is gestuurd.

mientje
3 August 2005, 11:40
Ik denk dat ik het een beetje versta mercikes

sniffer
7 August 2005, 13:51
voor de veiligeheid doen wij altijd alle mailadressen weg en versturen we via bcc dan kan niet iedereen al die adressen zien.
Dat is waarschijnlijk wat compuchrisje bedoelt als jullie dat niet doen.
Dan kan je gewoon een mail laten terugsturen en daar alle adressen uithalen van je dichtste kennissen.

mientje
8 August 2005, 07:18
dat heb ik niet gedaan sniffer jammer genioeg

DrKucho
9 August 2005, 20:52
miss sprake van een hacker maar je hebt een nieuwe dus dat zit wel goed eigenlijk maar als het een hacker was moet ie wel een pro zijn maar het is maar een meninkje van mii nog suc6 met msn

nojs
26 August 2005, 14:59
zeg je kan ook nog je wachtwoord verandern door je geheime vraag te antwoorden hopelijk heeft dienen anderen dat ook nie veranderdt

Spoorzoeker
29 August 2005, 23:59
Even een wedervraag:

Heb jij toevallig geprobeert om een msn of hotmail van een ander te hacken dmv een programaatje ?

Dat je je eigen wachtwoord en usernaam moest opsturen naar een hotmailadres ?. en dat je dan binnen enkele dagen de gegevens van die ander zou krijgen ?.

Gek dan he, dat ze jouw gegevens hebben ?.


Eén ding staat vast: een hotmail account is NIET te hacken door een
beginneling en de pro's hebben wel wat anders te doen.

Ergo: dit heb je allemaal aan jezelf te danken. Helaas maar waar. :cry: :cry:

Blackwidowpage
30 August 2005, 00:14
Als je, je contacten lijst weer compleet hebt ga dan naar bestand contacten lijst opslaan. Als dit dan weer gebeurt, dan kun je de lijst zo weer te rug plaatsen!

mientje
30 August 2005, 16:49
ik denk dat er gewoon iiemand zit op onze pc
en geeft mijn wachtwoord veranderd jammer genoeg.
en zit ook allemaal dingen te downlaeden enzo

Kama5638
30 August 2005, 17:18
Ga in je start-menu eens naar uitvoeren, en typ cmd in. Je DOS-venstertje opent. Typ ipconfig en noteer je eigen IP-adres. Typ daarna netstat -A in om alle verbindingen met je computer te tonen. Als er iemand op je PC zit, zal je de schuldige daar wel vinden als hij op dat moment weer eens bezig is met DL'en ofzo. Gebruik whois om zijn provider te weten en zend een abuse naar zijn provider (eventueel met een schermafdruk erbij). ;)