Volledige versie bekijken : outlook express reageert niet



forre
29 July 2005, 00:07
Hallo , zoals de titel dus zegt : heb gisteren een mailtje teruggekregen van mail delivery en sinds toen zit ik vast , kan gewoonweg niks meer doen !!!! Heb al in veilige modus geprobeert , op virussen gescand , Er komen momenteel dus ook geen mails meer binnen .
Op mijn homepage van skynet vind ik ook niks want hier zie ik gewoon de mails staan die nog moeten binnenkomen.
Het enigste wat hij zegt als ik mijn outlook openklik is '' programma reageert niet ''

groetjes

J.W.
29 July 2005, 03:24
Hallo , zoals de titel dus zegt : heb gisteren een mailtje teruggekregen van mail delivery en sinds toen zit ik vast , kan gewoonweg niks meer doen !!!! Heb al in veilige modus geprobeert , op virussen gescand , Er komen momenteel dus ook geen mails meer binnen .
Op mijn homepage van skynet vind ik ook niks want hier zie ik gewoon de mails staan die nog moeten binnenkomen.
Het enigste wat hij zegt als ik mijn outlook openklik is '' programma reageert niet ''

groetjes

En daar was waarschijnlijk een bijlage bij en die hebt u opengedaan?

forre
29 July 2005, 09:42
En daar was waarschijnlijk een bijlage bij en die hebt u opengedaan?
Volgens mij is er nog niks opengedaan want die mail blijft in het vet gedrukt staan , tis juist als ik de outlook opstart gaat hij automatisch naar postvak in en staat hij juist op die betreffende mail zodat ik niets meer kan doen.

woepi
29 July 2005, 10:05
misschien helpt een systeemherstel

forre
29 July 2005, 10:20
misschien helpt een systeemherstel

Heb ik ook al geprobeerd maar zonder resultaat.

woepi
29 July 2005, 10:42
Laat ccleaner eens scannen op fouten ???

forre
29 July 2005, 11:03
Laat ccleaner eens scannen op fouten ???
Ook niks (n)

Baloeke
29 July 2005, 11:32
Heb je wachtwoord veranderd? Zijn je instellingen nog juist - Accountnaam en wachtwoord? Ook denk ik aan inkomende e-mail (POP3) en uitgaande e-mail (SMTP) zijn deze ook nog juist?

Mimosa
29 July 2005, 12:30
Kun je de mail die in je outlook dom doet, niet vanop de site van skynet (webmail) eerst verwijderen? Of staat hij daar niet meer?

forre
29 July 2005, 14:06
Kun je de mail die in je outlook dom doet, niet vanop de site van skynet (webmail) eerst verwijderen? Of staat hij daar niet meer?
OP de webmail van skynet staat hij niet (raar want het envelopje is gesloten en zogezegd niet geopend in de outlook ) , heb ze ook willen overzetten naar microsoft outlook maar die betreffende mail wordt niet mee overgezet .
Van instellingen is er niks veranderd en staan nog allemaal juist.

forre
29 July 2005, 14:24
Ik ben nu niet zeker , maar als ik mijn programma's of configuratiescherm openklik staat de outlook er nergens meer tussen , is dit normaal !!!!

J.W.
29 July 2005, 14:37
OP de webmail van skynet staat hij niet (raar want het envelopje is gesloten en zogezegd niet geopend in de outlook ) , heb ze ook willen overzetten naar microsoft outlook maar die betreffende mail wordt niet mee overgezet .
Van instellingen is er niks veranderd en staan nog allemaal juist.

Als de mail op uw pc staat, staat hij niet meer in Webmail. Dat de omslag nog gesloten is wil niets zeggen, een geopende mail kunt u altijd terug sluiten.
Laat hier maar eens een online virusscan doen:

http://nl.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php

forre
29 July 2005, 15:28
Als de mail op uw pc staat, staat hij niet meer in Webmail. Dat de omslag nog gesloten is wil niets zeggen, een geopende mail kunt u altijd terug sluiten.
Laat hier maar eens een online virusscan doen:

http://nl.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php

Ook niks , geen geïinfecteerde bestanden gevonden , toch bedankt !!!

Mimosa
29 July 2005, 17:27
OP de webmail van skynet staat hij niet (raar want het envelopje is gesloten en zogezegd niet geopend in de outlook ) , heb ze ook willen overzetten naar microsoft outlook maar die betreffende mail wordt niet mee overgezet .
Van instellingen is er niks veranderd en staan nog allemaal juist.

Als in Microsoft Outlook de desbetreffende mail niet mee wordt overgezet, kun je dan niet daarmee verder werken? Dan is het probleem toch van de baan?
En als je met Outlook Express wil verder werken, kun je die desbetreffende mail dan niet verwijderen?
Ik hoop dat iemand je kan helpen want ik krijg er noch kop noch staart aan :verlegen: :close

forre
29 July 2005, 17:49
Als in Microsoft Outlook de desbetreffende mail niet mee wordt overgezet, kun je dan niet daarmee verder werken? Dan is het probleem toch van de baan?
En als je met Outlook Express wil verder werken, kun je die desbetreffende mail dan niet verwijderen?
Ik hoop dat iemand je kan helpen want ik krijg er noch kop noch staart aan :verlegen: :close
Ja doe het zo voorlopig verder , laat de mails binnenkomen in mijn microsoft outlook ipv de express , maar zou toch graag te weten komen waar het probleem ligt want ik krijg de desbetreffende mail niet verwijderd en telkens als de outlook express opengeklikt wordt is het juist op die mail die dat zou moeten geopend worden dat tevoorschijn komt en ik verder niks meer kan doen.

forre
29 July 2005, 19:28
Dankzij een vriend is het probleem opgelost , zal hier seffens zijn werkwijze opzetten . Toch bedankt voor de vele reacties.



gewoon Deze Computer;
naar de C: schijf gaan
map Documents en Settings
waarschijnlijk map Rudi
Dan Local Settings
dan Application Data
dan Identities
dan die map met cijferkes
dan Microsoft
dan Outlook Express
en dan krijgt ge de files van uwe outlook
doe enkel en alleen de Postvak In.dbx weg, niks anders want dan hebde meer prullen aan de hand.
verwijder dan ook da bestand uit de Prullebak
dan herstarten en open dan den Outlook eens, normaal is het dan opgelost.

Mimosa
30 July 2005, 20:48
Dankzij een vriend is het probleem opgelost , zal hier seffens zijn werkwijze opzetten . Toch bedankt voor de vele reacties.



gewoon Deze Computer;
naar de C: schijf gaan
map Documents en Settings
waarschijnlijk map Rudi
Dan Local Settings
dan Application Data
dan Identities
dan die map met cijferkes
dan Microsoft
dan Outlook Express
en dan krijgt ge de files van uwe outlook
doe enkel en alleen de Postvak In.dbx weg, niks anders want dan hebde meer prullen aan de hand.
verwijder dan ook da bestand uit de Prullebak
dan herstarten en open dan den Outlook eens, normaal is het dan opgelost.

Heel interessant! Ik had zoiets thuis in Word zitten maar ik kon dit niet vanop 't werk zo laten weten natuurlijk. Gelukkig ben je eruit geraakt.(y)