Volledige versie bekijken : kwaliteit dvd-r



broebels
29 July 2005, 19:27
is het mogelijk dat indien je redelijk veeld dvdkes brand de kwaliteit van de brander erop achteruit gaat?
Bv filmpje branden en nadien in een dvd speler laten afspelen maar deze blijft regelmatig vastlopen :close

greetings

kilroy
29 July 2005, 21:09
verander je dikwijls van merk?het ene merk is het andere niet ,ik gebruik dvd's van het merk platinium en daar nog nooit problemen mee gehad in mijn nec brander dus blijf ik bij deze. De snelheid waar mee je brand kan er ook mee te maken hebben, voor films geld de regel zo laag mogelijk !!!

greetzz Kilroy

NickB
30 July 2005, 11:34
Ik heb het ookal voorgehad dat de film in mijn DVD speler blijft haperen, als ik dat stuk dan weer op de pc afspeel gaat het perfect...
Mss is het gewoon je dvd speler die niet wil meewerken??
Probeer mss ook eens en dan weet je het..

broebels
30 July 2005, 12:00
heb hier 2 vaste dvd spelers en op allebei hapert het beeld, nadien probeer ik deze op pc speelt niet meer af en kan zelf decryper of shrink er niet opsteken, gebruik normaal philips dvd+r en zal deze middag eens proberen aan ander merk te geraken resultaat zal volgen
thx voor de reactie's

broebels
1 August 2005, 20:00
blijkbaar is er dan sprake van een slechte reeks, deze films terug gebrandt met een ander merk en probleem was opgelost