Volledige versie bekijken : norton



hilde.tvdp
13 May 2005, 18:11
Problemen met mijn norton antivirus - wil hem verwijderen maar lukt niet . Krijg steeds deze foutmelding: 1327 invalid drive:f:/.

Als ik via verkenner alles van norton verwijder zal het dan lukken of doe ik het beter anders?
alvast bedankt voor evt; tips

jurgenv
13 May 2005, 18:12
heb je al in veilige modus eens geprobeerd?

pat007
13 May 2005, 18:14
Hilde,

Welke versie van norton heb je?
Normaal op de site van symantec staan uninstall progamma's op.

Mvg,
pat007

jurgenv
13 May 2005, 18:21
als ie vroeger is dan 2003 bestaat er een unistaller en voor norton internet security 2004 is er ook een unistaller :)

hilde.tvdp
13 May 2005, 18:33
Versie :norton 2003 professional . Zal eens op site symantec gaan kijken . Bedankt

compuchrisje
13 May 2005, 19:03
Je moet idd in veilige modus opstarten en dan msconfig typen in uitvoeren: dan krijg je tabblaadjes waarvan het laatste "opstarten" heet. Hier moet je alles uitvinken wat met norton te maken heeft, meestal beginnen die regels met cc.... Kijk waar ze te vinden zijn in je mappen en verwijder die dan in je verkenner. Regclean er eens opzetten, herstarten en je zal zien dat norton foetsjie is.

g_man
13 May 2005, 22:06
Download die remove tool van symantec hier : ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe

J.W.
14 May 2005, 02:29
Problemen met mijn norton antivirus - wil hem verwijderen maar lukt niet . Krijg steeds deze foutmelding: 1327 invalid drive:f:/.

Verwijder langs configuratiescherm - software - het volgende:
- Norton Antivirus
- Norton WMI update
- LiveReg (Symantec Corporation)
- LiveUpdate (Symantec Corporation)

Verwijder met Start - zoeken - in uw verkenner alles van:
- Norton
- Symantec

Verwijder nu met bijvoorbeeld JV16 Power Tools in het register alles van:
- Norton
- Symantec
- LiveUpdate
- LiveReg