Volledige versie bekijken : aanpassing site

helaxis
30 juli 2005, 23:27
hey,

iemand heeft een basissite gemaakt voor mij die ik zelf verder kan uitwerken en aanpassen, ik heb alle gegevens gekregen.

maar telkens ik een aanpassing heb gedaan, en ik versleep mijn aangepast mapke naar mijn update site, dan blijft hij een schermpje tonen dat hij aan het kopieren is, en als dat lang genoeg duurt zegt hij dat ik geen bevoegdheid heb. sommigen lukken wel en ander weer niet, raar!

dus voorlopig stuur ik mijn aanpassingen door naar iemand anders en past hij dan mijn site aan, best vervelend werken op die manier

zou iemand de oorzaak kennen?

thx and greetz

speedy
31 juli 2005, 00:29
Hallo,

Met welk programma upload je uwe site? Ik doe dit met CuteFTP. Dit is te vinden bij downloads/internet.

Speedy

helaxis
31 juli 2005, 00:37
ik werk met frontpage 2003
is ook via een fpt server

ybr
31 juli 2005, 00:42
ik werk met frontpage 2003
is ook via een fpt server

En met welk programma maak je verbinding met de server ?

helaxis
31 juli 2005, 00:57
<admin@server.geniushosting.be (admin@server.geniushosting.be)>

bedoelde je dit?

speedy
31 juli 2005, 13:17
Hallo,

Ik werk ook met frontpage 2003 en heb ook regelmatig problemen met verbindingen. Ik ontwerp met frontpage en ik upload met cuteFTP zonder probelmen.

helaxis
31 juli 2005, 22:08
het is een ingebouwde server onder XP waarmee ik upload

Mattehh
1 augustus 2005, 00:50
Niet doen,..je gebruikt best smart ftp, flashfxp of de hierboven genoemde, daarmee zal het wel lukken..

Succes ;)

nightraver
1 augustus 2005, 02:02
Klopt want in het beging bij mijn eerste site deed ik dit ook met frontpage en dit lukte ook meer niet dan wel, daarna ben ik smartftp gaan gebruiken werkt snel en gemakelijk en nu upload ik met dreamweaver waarmee ik mijn site ook maak is nog sneller en eens je het kent ook gemakelijker

Grtz Nightraver

kurt0015
1 augustus 2005, 13:58
ik gebruik WS_FTP pro is ook een kei goed programma met frontpage kreeg ik vroeger alleen maar porblemen ook met sites bouwen daarom gebruik ik nu alleen nog maar dreamweaver mx 2004 en mijne WS_FTP pro en da werkt perfect :cool: