Volledige versie bekijken : dringend hulp gevraagt



Smokey
31 July 2005, 11:04
hoi iedereen ik ben juist trug van verlof ;)
jaja het was heel goe 16dagen westende :D

maar nu mijn vraag ik sluit mijn pc trug aan
zet hem op en wat zie ik mijn koelers werken niet meer zowel van mijn prossersor als de gewoone koelers doen het niet meer . en ik weet geen raad met dit probleem .
na 5min springt hem af ................

boehoe wie helpt deze sukkel ;)

grtzz smokey

Ché
31 July 2005, 12:22
krijgen die koelers nog stroom? is het kabeltje soms niet stuk of losgelomen? probeer eens een andere voeding.

Smokey
31 July 2005, 15:46
krijgen die koelers nog stroom? is het kabeltje soms niet stuk of losgelomen? probeer eens een andere voeding.

alles gaat nog behalve de coolers. Dus hij slaagt na enige tijd af met een microsoftblauwscherm af. de draden zijn prima .

rara kan het zijn dat moederbord broken is ?? zoja hoe test ik het ??

Martijnc
31 July 2005, 15:58
zijn de coolers aangelsloten op de molex of op het mobo? en werken de cd lezers?

Smokey
31 July 2005, 16:14
zijn de coolers aangelsloten op de molex of op het mobo? en werken de cd lezers?

de dvdschrijver werkt nog ja en de coolers zijn aangesloten op het moederb.

seffes ga ik (crash) (crash) =)

compuchrisje
31 July 2005, 17:07
Hey Kruibekenaar, niet te rap beginnen timmeren. 'k Heb nog al gehoord dat pc's het niet doen na een tijdje werkloosheid. Het kan te maken hebben met de vochtigheidsgraad, het is hier tijdens je vakantie nogal een sappige bedoening geweest. Condens kan valse contacten geven of contact verbreken. Wacht nog eventjes af en help het boeltje wat terug acclimatiseren.

Martijnc
31 July 2005, 17:22
Als je cd nog werkt lijkt mij dat je voeding nog werkt
Maar er iets met je mobo is
Draaits je cooler op de voeding?

Smokey
31 July 2005, 17:59
Als je cd nog werkt lijkt mij dat je voeding nog werkt
Maar er iets met je mobo is
Draaits je cooler op de voeding?


nee via moederbord strange hij doet het nog steeds niet zou het kunnen dan dat een ander moederbordje zal moeten aanschaffen ?:crazy:

kan het ook mischien een biosfout zijn ?

Ché
31 July 2005, 18:06
voor zover ik me weet te herinneren moet je in je bios geen settings doen om je fans te laten werken. ofwel krijgen ze hun stroom rechtstreeks van de voeding ofwel via je mobo.

Smokey
31 July 2005, 18:54
ok ik heb dus een nieuw coolerke aangesloten op het moederb en da draaid dus ook ni :close
zou het dan toch mijn moederb zijn ?? maar dan zogezegt aleen mijne stroomtoevoer voor de coolers ? strange he niet ....... of zou het kunnen zijn zoals cris zegt nog ff wachten mischien door mijn 16dagen verlof condens op het moederb kunnen zijn ??
ik kan bijna niet geloven dat aleen die 2toevoerkes sjaakie zijn :(

mzzl (crash) (crash) (crash) (crash) (crash) (crash) (crash) (crash) (crash) (crash)