Volledige versie bekijken : telemeter



breezer
13 May 2005, 20:01
wanneer telenet werken aan 'mijn telenet' aankondigd kan je dan op de moment van de werken ongestoord downloaden zonder dat de limiet van de telemeter bijkomt. Want jekan dan niet in 'mijn telenet' binnen?

jurgenv
13 May 2005, 20:05
je kan dan nog downloaden ja, maar de diensten van 'mijn telenet' zullen niet beschikbaar zijn, onder andere de telemeter, je kunt dus de status van je telemeter niet bekijken :)

Pilote
13 May 2005, 20:36
is idd zo maar denk wel dat het bij telt op uw meterke.

Dus oppassen voor de zekerheid.

Ché
13 May 2005, 20:47
reken maar dat je verbruik zal geregistreerd worden.

Ché

wasbeertje
13 May 2005, 20:56
wanneer telenet werken aan 'mijn telenet' aankondigd kan je dan op de moment van de werken ongestoord downloaden zonder dat de limiet van de telemeter bijkomt. Want jekan dan niet in 'mijn telenet' binnen?

zou nogal plezant zijn, maar moet je idd teleurstellen, ze worden bij je meter gerekend

groetjes

wasbeertje

:( :(

jurgenv
13 May 2005, 20:56
dat vergeten ze natuurlijk niet :p

breezer
14 May 2005, 00:20
allée dat weet ik dan ook weeral

bedankt voor snelle reply's :)

grtz breezer

Wayne
14 May 2005, 16:15
Wat had je anders gedacht.
Dat ze telke male als er verbeteringen werden uitgevoerd aan het netwerk dat ze dan de telemeter zouden stilleggen.
Dit is belgacom niet he.(vadertje staat dus)
Daar zou dat misschien lukken maar die kennen geen meter denk ik.:mad:

seppe007
14 May 2005, 17:08
alles weten ze en wordt geteld.

Baloeke
15 May 2005, 14:38
Herinner je misschien van de oude site (http://www.ivanhoejupiler.be/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4951&highlight=telemeter) waar spykiller een Petitie is gestart om wille van de telemeter.

Ik denk niet, omdat ze werken uitvoeren, je de kans gaan geven om het internet vrij te gaan gebruiken.

sniffer
15 May 2005, 15:48
ja zeker weten, ik had ook een telefonische afspraak ivm verhuis en blijkt achteraf dat zoiets niet kan.
't is gemakkelijk gezegd é.

dirk2
15 May 2005, 20:36
Ik heb ergens gehoord dat er patchke zou zijn dat je minder van je meter zou gaan bv als je een dvd download . Weet niet dat het waar is.
Groetjes

dirk2
16 May 2005, 18:55
Ik zou het nooit doen omdat zoiets altijd uitkomt. heb het gehoord van een collega van mij.
eerlijk duurt het langst voor sommige zaken toch ;)
Groetjes

piwie999
18 May 2005, 20:34
bangelijken uitleg van wayne ;) :p

diversion
6 August 2005, 16:23
is er voor adsl ook zoiets als een telemeter
of bestaat er een tool waarmee je het internetgebruik tot een limiet kunt stellen

groetjes diversion

Marshall
7 August 2005, 08:35
isp monitor (eventueel te vinden op google) is een van deze, waar mede je kan instellen welke provider je hebt.
ps: als ik me niet vergis hier op de site ook te vinden.

mvg Marshall. *_*

2B's
7 August 2005, 11:08
Ik zou anders nogal vragen achter werken! Kon ik ongehinderd een massa binnehalen! Spijtig genoeg blijft de software om je verbruikt te controleren onverstoord verder werken.