Volledige versie bekijken : Met je pda op het net....maar hoe?



boulle
1 August 2005, 17:10
Hallo, hier ben ik weer met een klein vraagje....nu ik het probleem van navigeren met mijn ipaq al opgelost heb, met de hulp van de leden hier, stel ik mij een nieuwe vraag....
(in de handleiding heb ik het antwoord nog niet gevonden want die is in het frans....:close , jaja ik weet het, dat kan je voorhebben met promo's op e-bay he...:wtf: , maar ja, anyway)

Nu is mijn vraag; hoe kan ik met mijn ipaq 1715 op het net? Ik heb al gezien dat ik keuze heb tussen verscheidene mogelijkheden, de één al meer chinees voor mij dan de andere...:crazy: , maar ik geef niet op!! (misschien handig om te weten, mijn ipaq heeft géén bluetooth maar wel infrarood, misschien als dat helpt...)
Misschien dat er hier iemand mij kan verder helpen?
Alvast bedankt en de groetjes!!!

numberseven
1 August 2005, 17:45
De mijne is wel geen Ipaq maar Pocket is pocket:PPc in cradle, Activesync openen, en in menu options, tabblad rules helemaal onderaan bij Pass Trough The internet kiezen, dan kun je op je PPC via internet exploren op het net. Bij mij lukt dit alleszins, groetjes

tsjonker
2 August 2005, 00:51
In deze thread heb ik daar al iets van gepost, moet je eens kijken

http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=7735

boulle
2 August 2005, 19:24
Hey aan allen, bedankt om de nodige info te posten. Nu zal ik er wel geraken, denk ik zo!
Hartelijk bedankt en de groetjes!!!