Volledige versie bekijken : xara 3dscreensaver verwijderen???



tester
2 August 2005, 10:13
zou graag vaste screensavers in xp met de reclame van een pc winkel willen verwijderen, maar kan ze nergens terug vinden. als ik op instellingen klik langs de screensaver krijg ik een scherm van xara waar ik verder niets mee kan.



kan iemand mij helpen:close


alvast bedankt

eddyzor
4 August 2005, 16:32
staat hij in je software lijst bij instelingen ?

compuchrisje
4 August 2005, 19:14
Ik denk dat je die zal terug kunnen vinden via msconfig. Kijk het eens na: via het menu "Start" - uitvoeren, typ: msconfig en enter. In het tabblad "Startup" kan je zien welke programma's worden opgestart, als je het daar vindt, doe het vinkje ervoor weg. Daarna kan je met de opdracht "Zoeken" in het startmenu de naam van het bestand op je c-schijf opsnorren. Is er een uninstall bij, dan gebruik je die, anders gewoon delete. En dan ccleaner gebruiken en regcleaner, om alle restjes weg te werken.

tester
5 August 2005, 21:26
alvast bedankt voor de reacties, ik ga het zo vlug mogelijk proberen.
het is namelijk bij een kameraad, ik geloof niet dat er ergens een uninstall te vinden was.



groetjes

DrKucho
10 August 2005, 11:27
ja daar zat ik ook al aan te denken

tester
11 August 2005, 17:49
er is nergens iets van uninstall te vinden!!!

als ik naar schermbeveiliging ga en ik klik naast zo'n screensaver op instellingen krijg ik een venster van xara 3d screensaver met de versie enz. waar ik verder niets mee kan, het programma is ook nergens te vinden op de pc.