Volledige versie bekijken : d:\niet toegankelijk-ongeldige functie



sissen
2 August 2005, 15:30
:help:

hello everybody

Wanneer ik een bestand of programma wil kopieren van de c:\ drive naar d:\ drive (cd/dvd)
krijg ik steeds de vermelding d:\niet toegankelijk - ongeldige functie.
Nogthans vind ik geen problemen in apparaatbeheer. Kan wel cd's lezen en programma's die erop staan openen, ook het branden van diavoorstellingen lukt.
Weet iemand raad waar de fout ligt.

Mvg
Sissen

compuchrisje
2 August 2005, 18:31
Om iets naar een cd/dvd te zetten moet je wél je brandprogramma gebruiken Sissen! Gewoon kopiëren gaat niet.

g_man
2 August 2005, 18:35
Om iets naar een cd/dvd te zetten moet je wél je brandprogramma gebruiken Sissen! Gewoon kopiëren gaat niet.

Bij mij toch wel hoor. Kopiëren, dan worden ze in de wachtrij gezet tot ik zeg dat ze gebrand moeten worden.Dan springt de wizard CD branden van windows aan de gang.

compuchrisje
2 August 2005, 18:43
Dat kan dus wel, maar in elk geval, niet zonder branden... hihi

sissen
3 August 2005, 08:43
Aan iedereen die gereageerd heeft,

heb het probleem kunnen oplossen. Het had niet met brandprogramma's of stuurprogramma's te maken, maar wel met een verandering in het register. Het zit namelijk zo dat als je de eigenschappen opvraagt van je d: drive (cd-rom) een tabblad "opnemen" moet zien, dit openen en aanvinken om programma's te kunnen kopieren. Indien u geen tabblad "opnemen" ziet moet u in het register een waarde veranderen, te vinden via volgende link : http://support.microsoft.com/kb/316529/NL-NL

Tis maar dat ge het weet he en hopelijk heb ik hierbij een nuttige tip gegeven

Groeten en tot de volgende
sissen