Volledige versie bekijken : Wisselbestandsgebruik



ikbenben
2 August 2005, 20:52
Wat is dit?:verlegen: :verlegen:

Als ik bij b-news alt.binaries.sounds.mp3.full_albums wil openen schiet na een tijd de geschiedenis van wisselbestandsgebruik de hoogte in.
Kan dit kwaad en wat houd dit in?

jurgenv
2 August 2005, 20:57
wanneer je RAM geheugen volledig in gebruik is dan gaat men overschakelen op je HDD geheugen, het nadeel ervan dat het via de RAM veel sneller gaat dan op de HDD geheugen of anders genaamd het 'wisselbestand';)

ga naar start==>configuratiescherm==>systeem==>tabblad 'geavanceerd'==> onder prestatie's ga ja naar 'instellingen'==>tabblad geavanceerd==>en klik vanonderen op 'wijzigen'

begingroote: 2.5 x je hoeveelheid MB's RAM geheugen dat je heb
max: 3 x je hoeveelheid MB's RAM geheugen dat je heb

klik dan op 'instellen'

herstart je pc :)

ikbenben
2 August 2005, 21:06
Ik heb 1024Mb RAM dus voor mij zou dan de begingrootte 2560Mb zijn en maximale grootte 3072.
De waarden die ingesteld waren zijn 1536 en 3072.

De begingrootte is dan de waarde wanneer hij op HDD geheugen moet overschakelen??

Dat betekend dus dat ik eigenlijk al 2G RAM zou moeten hebben om die groep goed te kunnen openen??:wtf:

jurgenv
2 August 2005, 21:14
in principe....maar aangezien je nu al met zo'n grote hoeveelheid begint zou dt moeten volstaan, als je een HDD van 200gb hebt zou 3 gb geen probs moeten zijn, tenzij je die ruimte echt nodig hebt ;)

ikbenben
2 August 2005, 21:16
Dus ik moet hem gewoon zijn gang laten gaan dan?

Het duurt wel lang voordat hij ze opent.....ik ben zelfs nog niet in de groep kunnen gaan.

jurgenv
2 August 2005, 21:18
om welke groep gaat het? bij sommige groepen staat er zodanig veel gepost dat hij eigelijk niet op te halen valt vanwege er zo veel instaat, denk dat dit bij iedereen zo is :)

ikbenben
2 August 2005, 21:25
Om alt.binaries.sounds.mp3.full_albums .Dus dat is normaal?

g_man
2 August 2005, 21:40
Om alt.binaries.sounds.mp3.full_albums .Dus dat is normaal?

Yep dat is normaal. Ofwel eens via een ander programma proberen, dat zou ook helpen zegt "men". ;)

diedie
2 August 2005, 21:59
g_man Yep dat is normaal. Ofwel eens via een ander programma proberen, dat zou ook helpen zegt "men".



sorry maar wat heeft dit te maken met z'n wisselbestand? heb toch mijn twijfels over
mvg,

g_man
2 August 2005, 22:03
sorry maar wat heeft dit te maken met z'n wisselbestand? heb toch mijn twijfels over
mvg,

Twijfel maar lekker door. :p Ik bedoelde dat het normaal is sommige groepen traag laden. Ik krijg 'm (alt.binaries.sounds.mp3.full_albums) zelfs niet open met B-news. Krijg onmiddellijk een foutmelding.;)

diedie
2 August 2005, 22:17
g_man Twijfel maar lekker door. :p


:verlegen: heeft nog altijd niets te maken met wisselbestand?

ikbenben
2 August 2005, 22:38
Yep dat is normaal. Ofwel eens via een ander programma proberen, dat zou ook helpen zegt "men". ;)

Heb het ondertussen al open gekregen.Het raagt wel veel van de pc maar lukt toch.