Volledige versie bekijken : beeld rolt



sjatoken
4 August 2005, 10:42
hoi mensen
heb gisteren een laptop geformateerd , de eerste keer dat ik dat doe, is vrij goe gelukt op een paar kleine details na :verlegen: zoals bijvoorbeeld

wanneer ik nu naar beneden of omhoog scrol beweeg mijn beeld zo met golf bewegingen,als je begrijpt wat ik bedoel
weet iemand hier raad mee

bedankt op voorhand

Jelle
4 August 2005, 12:02
Alle drivers goed opnieuw geïnstalleerd? Die van het touchpad, de grafische kaart, ....?
Kijk eens bij apparaatbeheer of er geen fouten staan.

sjatoken
6 August 2005, 10:05
ok , bedankt, zal het eens nagaan
ik hoop maar indien het die drivers zijn dat ik die dan nog ergens terugvind
ik laat iets weten na het weekend
groetjes
sjatoken

sjatoken
10 August 2005, 12:39
had nog een cd liggen met de drivers erop....het probleem is daarmee opgelost... er staat enkel nog een geel vraagteken.... bij apparaatbeheer.... sm-buscontroller , daar krijg ik da geel vraagteken nie weg....weet zelf niet wat het betekent...iemand???

bedankt
sjatoken

GuardedXyph3R
10 August 2005, 13:12
Ik ken het fenomeen met het rollend beeld, ligt aan je grafische kaart en gemis aan drivers. Hetzelfde gebeurt als je een venstertje versleept, niet? Je moet je grafische kaart upgraden, drivers downloaden en installeren. Dan is alles terug normaal

Een bus is een soort verbinding tussen de onderdelen van uw moederbord, en denk dat die te vinden is in de doos van je moederbord. SM-bus staat voor System Management bus.
Ga anders eens naar
http://www.testbank.hccnet.nl/yabbse/index.php?board=3;action=display;threadid=275;star t=0
Daar onderaan zie je wel nog wat uitleg over wat je kan doen. SP1 van Windows dowloaden, drivers van je cd halen, update van Intel e.d.

groeten
GX

Baloeke
10 August 2005, 13:31
Het kan ook zijndat je frequentie te laag staat ingesteld.

Open het configuratie scherm en dubbelklik op beeldscherm.
Het laaste tabblad met instellingen klikken.

Onderaan klik je op Geavanceerd. Een nieuw venster opend en klik daar op Beeldscherm
Hier kan je nu een hogere frequentie instellen

sjatoken
14 August 2005, 09:50
het beeld maakt geen golf bewegingen meer
bedankt voor de hulp
groetjes
sjatoken