Volledige versie bekijken : Headset



Snuifje
4 August 2005, 19:33
Hey ik ben wil een andere headset kopen nu heb ik al een beetje rond gekeken en nu vraag ik me af wat is het verschil tussen een usb aansluiting en gewoon met die stekkertjes ? Heeft dat iets met het geluid te maken of zo ? Ps ik gebruik hem voor te game dus als iemand nog een goede weet ? met mirc er aan vast :)

Groetjes Snuifje

kurt0015
5 August 2005, 00:19
ik denk da ik hier wel een paar goede headsets heb gevonden:

EDIT PeterN: Denk aan onze sponsor ;)
http://www.backoffice.be en typ rechtsboven bij zoeken eens headset in;)

da zijn ze. heb er wel allemaal alleen maar link gegeven waar je ook een afbeelding kan zien zo te zien zijn dat wel redelijk goede headsets ik moet bij binne kort ook ma eens ene gaan kopen want micro en koptelefoon kan soms wel vervelend zijn zeker bij het gamen

USB heeft als voordeel da je niet die 2 stekkertjes hebt dus heb je ook gene splitter nodig voor je luidspekers en headset

Clioke16V
5 August 2005, 12:51
USB is betere geluidskwalitiet > heb ik me toen toch laten wijsmaken maar ik ben in ieder geval content met de mijne. > Tis ne Logitech maar voor de rest week het nie :s

eddyzor
5 August 2005, 13:10
usb is niet betere kwaliteit het is gewoon gemakelijk als je werkt op een oudere audio kaart of op een labtop zit . ik raad de gewone stekkers aan omdat je dan meer usb poorten vrij houd

GuardedXyph3R
5 August 2005, 14:04
Hmm, ik heb ook een headset (uitstekend om te gamen), maar deze heeft zowel een usb-kabeltje als de 2 andere kabeltjes. Ben er zeer tevreden over, maar heb wel 3 kabeltjes ipv 1 usb-kabel, wat makkelijker zou zijn:) Denk niet dat de geluidskwaliteit afhankelijk is van het soort kabel, maar usb is alleszins handiger.

Snuifje
5 August 2005, 20:21
oke thnks k zal nog eens goed rond kijken, alleen ik hoef nie te kijken of ik poorten over houw wand ik heb 8 usb prooten en ook 8 geluids prooten :) dus het gaat mij om de kwaliteit :)

thnks alvast :)

kurt0015
5 August 2005, 21:06
oeps sorry had niet gedacht aan de sponsor ben er net ook even gaan kijken heeft er ook zeer goede sorry :verlegen:

2B's
7 August 2005, 10:25
Ik heb een Logitech met USB. Waar je wel even moet opletten, en dat is toch niet onbelangrijk. Hoeveel ingangen heb je voor je hoorntje? Ik heb zowel vooraan als achteraan een mogelijkheid voor het aansluiten van een hoofd telefoon. Dat geeft als grote voordeel dat je simultaan geluid kunt over je luidsprekers én je hoofdtelefoon kunt spelen. Als je zin hebt om gewoon wat muziek te spelen zet je de luidsprekers aan, wil je dat niemand meeluistert, dan gebruik de hoofdtelefoon en zet je boxen af. Dat vind ik pas handig, dan moet je niet telkens je pluggen veranderen want dat geeft dan weer onnodige sleet.