Volledige versie bekijken : chipfan



raptor
8 August 2005, 13:14
de chipfan op mijn mobo (A8N-SLI) maakt enorm veel lawaai, valt soms stil en hapert enorm. dan draait ie weer goed en na een tijd doet ie weer simpel(crash) . zijn er nog A8N-SLI mobo bezitters met dit probleem? en wat was de juiste oplossing?de fan moet vervangen worden maar dat ding is nog in garantie(3 maand). de leverancier is nu op dit moment gesloten , na nadere info zie ik dat het een gekend probleem is .verder heb ik geen probs met dit mobo.

bike devil
9 August 2005, 16:06
ik heb juist pc in elkaar gestoken met dit mb

daarjuist in opstart deed de pc raar net het probleem dat jij beschrijft

de kast is nu open om eens te kijken of het wel dat is
maar alles is nu normaal voorlopig

raptor
9 August 2005, 19:11
bij mij is het wel degelijk die chipfan, mijn leverancier is ondertussen bereikt. geen probleem deze week word die gewoon vervangen. ik had met aankoop van dit mobo nog een 2de gekocht voor een kennis . eventjes nagekeken en daar blijkt alles normaal en hopelijk blijft dat zo. we zullen zien, verder ben ik wel kontent van dit mobo.
http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?t=81819&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=56b38f705bde52234ee5a9e4d4efd5d6 hier bespreken ze ook dat probleem.

raptor
13 August 2005, 12:05
@ bike devil , chipfan werd vervangen en probleem is opgelost,leverancier kende het probleem van dit mobo , de nieuwe mobo's zijn nu ondertussen uitgerust met betere chipfan :D groeten

bike devil
13 August 2005, 19:49
nu heb ik het niet meer voor gehad
en pc is al geleverd aan klant ;) en die heeft er ook nog niets over verteld

ik hoop dat ik al 1 van de nieuwe mb 's heb


alvast bedankt voor de info als er toch problemen komen weet ik al wat het is he (y)