Volledige versie bekijken : klopt die telemeter wel?



realrafke
9 August 2005, 23:10
gisteren heb ik wat gedownloaded ...met grabit ... in totaal 1 mapje met daarin 356mb , reken hierbij dagelijks gemiddeld gebruik 70mb = 426mb ... nu duidt mijn telemeter een verbruik aan van 1113mb .....waar zijn die andere 687 mb dan gebleven??heb enekele groepen geupdated ...boneless duurde wel lang???Deze maan heb ik ook twee dagen dat de telemeter geen verbruik heeft aangeduid maar dat ik wel gebruik heb gemaakt van 't internet. Hoe verklaar je dit???(n)

ciriel
9 August 2005, 23:29
ik heb een dag gehad van 900mb waar mijn verbruik normaal zo'n 350mb is en enkele dagen erna was het verandert in twee dagen met 0 mb ik begrijp er niets van (crash) (crash) (crash) (crash)

ghost
9 August 2005, 23:31
Alles lezen he :D
http://pub.telenet.be/

broske
9 August 2005, 23:40
Bij mij is er 4 dagen over de 3 gb per dag aangereken

reddevel
12 August 2005, 22:28
gisteren heb ik wat gedownloaded ...met grabit ... in totaal 1 mapje met daarin 356mb , reken hierbij dagelijks gemiddeld gebruik 70mb = 426mb ... nu duidt mijn telemeter een verbruik aan van 1113mb .....waar zijn die andere 687 mb dan gebleven??heb enekele groepen geupdated ...boneless duurde wel lang???Deze maan heb ik ook twee dagen dat de telemeter geen verbruik heeft aangeduid maar dat ik wel gebruik heb gemaakt van 't internet. Hoe verklaar je dit???(n)

er zijn inderdaad wel problemen met telenet maar je moet er wel rekening mee houden als je enkele nieuwsgroepen upload dat je bij de groepen als boneless toch heel wat Mb's download hebt, bij Grabit kan je het trouwens zien hoe groot de download is.
groetjes reddevel ;)