Volledige versie bekijken : Hitman Pro Probleem



dano
10 August 2005, 16:22
Ik heb al een aantal weken hitman pro niet meer laten werken, dus ik dacht van: vandaag laat ik hem ff werken. Maar toen hitman dus bijna klaar was met scannen krijg ik een melding:

"Er zijn verdachte bestanden aangetroffen die zich niet eenvoudig laten uitschakelen. Bewaar uw werk en klik op om de computer opnieuw op te starten en de verdachte bestanden te verwijderen"

Dus ik op Ok geklikt, en mijn pc weer opnieuw opgestart, en toen begon Hitman weer vanaf voor af aan te scannen, en toen kreeg ik weer dezelfde melding.

Kan iemand me misschien helpen ??????????

Alvast bedankt.

jo33
10 August 2005, 16:47
klik op zoeken dan naar bestanden en mappen,typ dan de naam van de verdachte bestanden dan kan je ze verwijderen en laat dan hitman nog eens lopen

Sille
10 August 2005, 23:54
klik op zoeken dan naar bestanden en mappen,typ dan de naam van de verdachte bestanden dan kan je ze verwijderen en laat dan hitman nog eens lopen

is wel gevaarlijk hoor als er dan een bestand bij is van windows en je wist dit kan het wel gevaarlijk zijn mss is een hijackthis logje plaatsen ;) dan zien ze wss direkt waar je pc geinfecteerd is

dano
11 August 2005, 00:48
Heb Hitman Pro weer ff laten werken, en toen kreeg ik de foutmelding niet meer...hopelijk is het opgelost