Volledige versie bekijken : jg-bestanden (puzzelen)

fatje
14 mei 2005, 12:42
dag iedereen,

ik weet niet goed hoe uit te leggen maar zal mijn best doen.:)

ik heb een programma op mijn pc staan om puzzels te maken, dit zijn allemaal jg-bestandjes.
ik heb echter heel veel mooie jpeg-bestandjes waar ik ook graag een puzzel van zou willen maken maar het gaat niet omdat het jg files moeten zijn.
is er soms iemand die meer uitleg over jg-files kan geven of eventueel kan zeggen op welke site ik meerdere puzzels (jg-files) kan downloaden.
tevens vraag ik mij af of er soms nergens een programma zou bestaan om jpeg (of bitmap)-bestanden te converteren naar jg-files? is daar iemand van op de hoogte?

ik hoop dat mijn uitleg en vragen duidelijk zijn en hoop dat mij iemand kan helpen want ondertussen begin ik stilaan verslaafd te geraken aan puzzelen! :rolleyes:

vele groetjes en nog een prettige dag!
fatje

catje
19 mei 2005, 17:07
Dat programma heet BigJig en enkel op hun site "lenagames.com" kan je puzzels afhalen , die zich omzetten in jg bestanden! Maar de enige manier die ik weet is dat je er voor moet betalen!
Op die site staat ook een programma om zelf puzels te maken van jpeg-bestanden.En ook hier weer 't zelfde ! je moet je eerst betalend registreren, anders kan je niks afhalen.:(

groetekes terug:)