Volledige versie bekijken : Pentium 4 2.66 Ghz overklokken



TheSla4er
11 August 2005, 12:38
een pentium 4 2.66 Ghz overklokken hoe moet je dat doen.Op het internet staan veel sites jah heb het gedaan en nu veel sneller maar nooit hoe ze het hebben gedaan kan iemand me daarbij helpen.Ik weet ook dat ik zkr op men temperatuur moet letten ;-)

grtz:p

g_man
11 August 2005, 12:48
Ik verwijs altijd naar hier (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/408440//).
Daar kan je erover lezen. Dit de gouden regel trouwens; eerst lezen en dan doen!
Als je denkt dat je er klaar voor bent, stel dan je eventuele vragen maar. ;) :)

TheSla4er
11 August 2005, 13:32
hoe moet ik dan men p4 2.66Ghz overklokken met welk programma en hoe?
heb alles gelzen hartelijk bedankt

grtz

PorkyFrost
11 August 2005, 14:17
ik gebruik easytune 5 (kreeg ik bij mijn moederbord) maar volgens mij moet het ook kunnen via de BIOS

TheSla4er
11 August 2005, 15:37
die easytune 5 werkt niet bij mij ik start hem op na men pc te rebooten en en dan slaagt die ineens terug af....

PorkyFrost
11 August 2005, 17:44
wat voor moederbord heb je? het is speciaal voor gigabyte toetsenborden. anders kan je eens kijken rechtsonder bij niet actieve programma's verbergen klik op die pijl (daar staat ie bij mij meestal als ik hem opstart);)
ps: wat slaat af? je pc of het progje?

J.W.
11 August 2005, 17:51
wat voor moederbord heb je? het is speciaal voor gigabyte toetsenborden. anders kan je eens kijken rechtsonder bij niet actieve programma's verbergen klik op die pijl (daar staat ie bij mij meestal als ik hem opstart);)
ps: wat slaat af? je pc of het progje?


Typfout??????????

TheSla4er
11 August 2005, 17:59
het progje slaat altijd af hij komt rechts vanonder ook maar dan verdwijnt hij plots weer .... ja lol toetsenbord:p da zal wel moderbord moeten zijn mijn moederbord zen merk is kweet dat niet:p srry hoe kan je dat zien?? tis wel een PC ui den aldi :p van merk medion mss heb je daar iets aan grtz

TheSla4er
11 August 2005, 18:03
ik denk dat het een micro-star is

grtz

PorkyFrost
11 August 2005, 21:32
ik ben wat verstrooid de laatste tijd :crazy: "toetsenbord" :verlegen:
heb je everest? ps: normaal gaf ik je de site maar ik geraak niet binnen op de site:cry:
(crash) in everest kan je dat normaal zien
ps: is het de pc die rond januari in de aldi was (ik heb die ook) maar een beetje aangepast :cool:

TheSla4er
11 August 2005, 21:59
neej deze is al 3 jaar oud maar het moederbrod is van merk mirco star

grtz

PorkyFrost
12 August 2005, 11:36
hmm daar weet ik niet echt een programma voor :) maar ik zal wat "onderzoek" verrichten op het net :)

TheSla4er
12 August 2005, 11:55
maar ik denk dat die moederborden toch van het zelfde merk zijn niet? ik vind er dus egt geen handleiding of programma voor op het internet iemand wel?

grtz

TheSla4er
13 August 2005, 08:49
het moederbord is van het merk AGP

grtz

Orion
13 August 2005, 08:59
het moederbord is van het merk AGP

grtzAgp is een aansluitings poort op het moederbord waar je een videokaart kan insteken .
Met everest (http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en)kun je op een makkelijk manier je moederbord te weten te komen ;)

PorkyFrost
13 August 2005, 12:02
bij mij verschijnt er bij everest unkown bij moederbordnaam maar ja ik kreeg er een doos en een boekje van Gigabyte bij dus.....

TheSla4er
19 August 2005, 18:56
het is van het merk MSI :p

vanic
19 August 2005, 19:31
het is van het merk MSI :p

ben jij dezelfde die deze vraag stelde op het forum van gsc.???
indien ja ... zie het antwoord daar... 't zou anders wel eens verkeerd kunnen aflopen met jou pc...

TheSla4er
19 August 2005, 20:16
ja ik ben dezelfde :) vanic:p:p;) wrm zou ik het niet doen?

vanic
19 August 2005, 20:59
omdat ik mij eerst enkele "begrippen" zou eigen maken... als je bv niet weet dat AGP geen merk van moederbord is ... maar een poort om je grafische kaart in te steken...zou dit wel eens kunnen gebeuren:close

TheSla4er
19 August 2005, 21:03
ik was dat vergete, ik zocht gwn naar wat namen die op men PC stonden en die heb ik dan gezegd maar hoe kun je deze pc overklokkeen aub....?

TheSla4er
24 August 2005, 19:52
nu zat ik te zoeken naar misschien een bios update of updates voor men moederbord ga ik naar micro international want dat is eht merk van men moederbord en dat bestaat precies niet..... dat moederbord.Maar weet dan soms iemand hoe ik dit kan overklokken via de bios dan of tog mss via een programma

grtz