Volledige versie bekijken : GTA: san andreas

TIT0
12 augustus 2005, 21:37
dat spel zou ik graag hebben op pc dus vraag ik gewoon jullie mening over het spel

jo33
12 augustus 2005, 23:01
ik heb het op ps2 en zou zeggen kopen je zal er geen spijt van hebben

Kpt Gibson
12 augustus 2005, 23:18
Ja GTA sa is - Grafisch mooi
- Goede gameplay
- Lange speelduur
- Er is veel te ontdekken
- haha .............

Kzou zeggn DOEN :p

GuardedXyph3R
13 augustus 2005, 03:14
Gewoon een ervaring op zich, zeker kopen. Als je GTA III en GTA:Vice City goed vond, ga je deze zeker weten te waarderen :)

Orion
13 augustus 2005, 03:17
Ook nog ff bijzeggen dat je gta san andreas ook online kunt spelen ! Nu nog niet , het is nog in ontwikkeling.

GuardedXyph3R
13 augustus 2005, 03:20
Ja, de MTA mod, is het niet? Had het eens gedownload bij Vice City, maar leverde behoorlijk wat lag op. Ochja, het is een niet-officiŽle mod he en wordt door rockstar niet gesteund. IN ieder geval subliem dat het bestaat:)

Orion
13 augustus 2005, 03:32
Ja, de MTA mod, is het niet? Had het eens gedownload bij Vice City, maar leverde behoorlijk wat lag op. Ochja, het is een niet-officiŽle mod he en wordt door rockstar niet gesteund. IN ieder geval subliem dat het bestaat:)Jep maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat rockstar zelf een online mod gaat uitbrengen voor Gta san andreas meer info , hier (http://www.sa-mp.com/)

crash_override
13 augustus 2005, 04:06
ik heb alle GTA's en ik vind het en bangelek spelje bent er vrij in en san andreas heb ik al bestelt(y):p

GuardedXyph3R
13 augustus 2005, 11:04
Ik heb San Andreas op pc, heb het al uitgespeeld:) Is idd zalig spel. Misschien kunnen we eens samen met elkaar de online mod spelen?? (a) Zou toch plezant zijn...

DrKucho
15 augustus 2005, 23:37
ja zeker kopen maar het kan altijd beter ik weet niet of mijn vrienden bagger vertellen maar ze zeiden dat er een GTA IV zou uitkomen kan dit misschien waar zijn of niet?:D:D;)

nielsvandesype
27 augustus 2005, 16:18
de grote pluspunten van heel de gta-reeks is de enorme vrijheid, vele voertuigen,heel knappe omgevingen, uitdagende en afwisselende missies.

Specifiek voor gta-sa: dat je uw conditie op peil moet houden, voldoende eten,enz

GuntherS
27 augustus 2005, 16:55
Ik heb nu ook GTA San Andreas in bezit en ik moet zeggen, het is een leuk spelletje.
Zoals hier al eerder gemeld is heb je veel vrijheid, je moet nu ook eten (niet teveel want dan wordt je dik en moet je gaan fitnessen ofzo), je kan je spieren trainen, je kan een vriendin hebben enz...

Ook leuk is het aantal verschillende wagens dat je tot je beschikking krijgt: Van limo's tot grote vrachtwagens, nu ook fietsen en traktoren, ..

Kortom: een spel waarbij je je niet snel zal vervelen.

kurt0015
27 augustus 2005, 17:56
zal zeker niet zijn binnen kort komen de multiplatyer mod's er voor de pc :D da lijkt me pas vet al da online spelen

Kpt Gibson
27 augustus 2005, 19:20
wel ik heb GTA san Andreas vanaf de eerste dag dat het op PS2 uit kwam.

En nu ontdek ik nog altijd meer en meer nieuwe voertuigen.

GuardedXyph3R
27 augustus 2005, 21:11
Ik speel het ook nog vrij vaak, zalig spel gewoon :) En ik download ook geregeld mods voor de pc
Deze site is zeker een aanrader!!! Klik HIER (http://www.gtagarage.com/mods/index.php)
Gaande van auto's en omgeving tot uiterlijk!

Groeten

nojs
27 augustus 2005, 21:55
beste tito

ik heb het op ps2 al helemaal uitgespeel!!
en dit is mijn mening:

san andreas is goed!! heel goed zelfs!! Je wordt helemaal meegezogen in de sfeer van de
ghetto en de hood. In het begin is het een beetje het verhaal op gang trekken en wat dingen
leren en zo. maar eenmaal je diep in het spel zit , zal je jezelf moeten verplichten om je pc uit
te zetten!!! Het is zo veel beter dan vice city , de missies zijn heel verschillend ( overvallen , moorden , inbreken (!) alles moet je echt doen!!! ) en het leukste van alles vond ik was je HOOD vertegenwoordigen. Als je een gebied veroverd hebt, gaan andere gangs en hoods een gangwar met de leden van jou gang die daar rond zwerven en dan moet jij dat gaan verdedigen!!!

1 woord voor deze game : TOP !!!

Snuifje
28 augustus 2005, 23:43
Ik zou het ook aanraden alleen ik vind persoonlijk nog steeds vice city echt de vetste, en dat is vooral het uiterlijk. Ik vind bij sa dat je zo klein bent of iets ik weet nie voel me niet zo lekker als bij Vice, maar dat is mijn mening maar het is zeker het kopen waard.

nojs
29 augustus 2005, 16:29
@Snuifje: je bent idd kleiner dan in Vice city maar dat komt omdat het nu realistischer is. Vroeger was je bijna een kop groter dan Bv. een auto.
Nu staat het personage in verhouding met de rest van de wereld

Kpt Gibson
29 augustus 2005, 20:34
haha daar heb ik nooit op gelet.

Icemar
30 oktober 2005, 16:48
Geen cr******K en se****ls vragen doe deze nu opslot 2 andere berichten zijn verwijderd .