Volledige versie bekijken : problemen met lim wire 4.8.1



koostronics
13 August 2005, 18:16
Vrienden vraagje.

Ik werk met Belgacom ADSL en met een router /modem van EICON de Diva 2430 adsl internet gatway.

Nu tot daar alles perfekt geen enkel probleem met geen enkele site.

Alleen als ik Limewire pro wens te openen ,maakt deze even contact om dan onmiddelijk mijn hele ADSL MODEM PLAT TE GOOIEN niks gaat nog lampje adsl en al gaat uit.

Met veel moeite kan ik dan na 10 minuten terug op internet.

iemand hier een idee Belgacom kan en wil me niet helpen , een vriend heeft me aangeraden de bandbreedte die ik in lime wire opgaf te verlagen en deed ik ook maar steeds met hetzelfde resultaat help help help , vind dit zo een tof programma.

Koostronics

vraagteken
16 August 2005, 18:05
heb je al een eens geprobeerd 4.9.11 of een andere van limewire ik heb ook adsl met router belkin geen enkel problemen mee.

Blackwidowpage
16 August 2005, 19:34
Probeer eens deze versie LIMEWIRE BASIC v 4.9.23 (http://www.limewire.com/LimeWireWinBoth) Deze is vandaag vrijgegeven!

slijkdabberke
27 November 2005, 22:15
ik heb ook de v4.9.23 draaien en een eicar diva adsl modem geen problemen

guido99
27 November 2005, 22:44
Hier ook iemand met zo 'n prbleem geraakt niet online met limeware ook adsl !
Ga een andere versie testen thx alvast

Even bijzeggen heb zelf telenet dus geen probs !!!

N.Roode
25 June 2006, 21:29
Ha:help: llo.

Wie kan mij helpen?? Ik heb Limeware geinstalleerd. Muziek downloaden is géén probleem. Maar na een paar dagen kan ik de muziek die ik gedownload heb niet meer openen. Moet daarvoor naar het web?
Ik heb de codecs van Media Player gedownload. Waar zit het probleem en waarom kan ik die muziek niet meer beluisteren. Zo heeft het downloaden geen zin.
Alvast bedankt

zariash
25 June 2006, 21:37
open een nieuw topic zo zal je meer reactie krijgen .
grtjs

robbedoeske_007
25 June 2006, 22:06
ik heb versie limewire PRO 4.12.0

hij haalt tot snelheden van 300/kbps


grtjs robbedoeske_007

Martijnc
25 June 2006, 22:36
Dit topic is al een half jaar oud, gelieve je eigen topic te starten en dan doe ik deze op slot. :)