Volledige versie bekijken : registreren office xp



sniffer
17 August 2005, 18:45
ik heb office xp al lang geleden eens gekregen ,) en nu begint ie te vragen om te registreren ofwel via internet ofwel via telefoon, wat uiteraard niet gaat. ( ik kan het nog 46 x gebruiken zeggen ze)

Hoe kan ik dat oplossen?

J.W.
17 August 2005, 19:03
ik heb office xp al lang geleden eens gekregen ,) en nu begint ie te vragen om te registreren ofwel via internet ofwel via telefoon, wat uiteraard niet gaat. ( ik kan het nog 46 x gebruiken zeggen ze)

Hoe kan ik dat oplossen?

Zeker dat het "Office" is. Zeker dat het "Registreren" is?

Het registreren in niet verplicht. Het activeren van Windows wel.

Martijnc
17 August 2005, 19:05
Office moet je ook activeren na 50 keer anders gaat ie niemeer
Je moet hem kopen :p

sniffer
17 August 2005, 19:21
50 keer? hij staat er al meer dan anderhalf jaar op en zeker al meer dan 50 keer gebruikt. Hoe kan dat ?

sniffer
17 August 2005, 19:24
@J.W. het is inderdaad activeren maar wel degelijk van office xp.

hij werkt hier nochtans al heel lang zonder problemen. Gisteren wel IE fix gedaan.

Heeft dat er iets mee te maken ?

Den Jappe
17 August 2005, 19:48
Is he een legale versie of een illegale versie , Is het een Office xp pro? of een gewone office xp.

J.W.
17 August 2005, 19:59
@J.W. het is inderdaad activeren maar wel degelijk van office xp.

hij werkt hier nochtans al heel lang zonder problemen. Gisteren wel IE fix gedaan.

Heeft dat er iets mee te maken ?


Dat zou wel eens de reden kunnen zijn.
Bij een update controleerd MS welke versie van Windows op uw pc staat. Misschien dat ze vanaf nu (of al eerder) ook de versie van Office controleren.
MS is, na zeer lang laks te zijn geweest, de laatste tijd zeer streng wat betreft de niet legale versies van Windows en Office. Hun doel is deze er allemaal uit te krijgen en te vervangen door legale versies. (kassa, kassa)
Wat u moet doen?
- Ofwel een legale versie aanschaffen.
-***********
- Ofwel OpenOffice gebruiken (gratis en in het Nederlands, ten dele compatibel met MS Office. Niet compatibel: macro's en doorgevoerde opmaak (index en inhoudsopgave)).
http://nl.openoffice.org/

sniffer
17 August 2005, 20:01
het is office xp professional en 't zal wel illegaal zijn zeker want ik heb ze gekregen.

rustie
19 September 2005, 19:33
iemand het 0800 nummer om microsoft te bereiken , kwestie van office opnieuw te activeren na crash

sniffer
20 September 2005, 14:37
't is opgelost heb systeemherstel gedaan en 't is weg.