Volledige versie bekijken : twee beter dan één?



fylo61
18 August 2005, 16:25
Hoi. Ik heb twee monitoren. Om deze allebei aan mijn pc te kunnen hangen, heb ik een VGA splitter van Equip gekocht. Ik heb nu wel beeld op beide monitoren, maar hetzelfde, hetgeen eigenlijk niet echt de bedoeling was. Ik wil namelijk op iedere monitor een aparte toepassing kunnen zetten. Ik slaag er ook niet in om in 'eigenschappen' de monitoren als 1 en 2 te identificeren. Ze zijn allebei 1. Ik heb ook een programma geïnstalleerd - Hydravision - maar dit helpt ook niet. Dit is mijn grafische kaart: RADEON 9200 SERIES. Bedankt.

Sille
18 August 2005, 17:48
is dat wel mogelijk ik weet niet hoor maar 2 toepassingen draaien tegerlijker tijd op een verschilend beeld der twijfel ik aan maarja mss is der een mogelijkheid ik zou het niet weten

Martijnc
18 August 2005, 17:57
Dat gaat hoor;) ik doe het ook
Je moet de 2 schermen kunnen aansluiten op je pc (rechstreeks) mar via 2 vershillende uitgangen
mijn Grapische kaart heeft 2 aansluitingen waarmee ik 2 schermen tegelijk kan opzetten met 2 vershillende programmas op.
Je moet dus kijken of je GPU 2 uitgangen heeft voor beeldschermen.

Zon splitter zorgt gewoon dat de kabel word gesplit maar je zal altijd hetzelfde zien op bijde schermen ;)

bike devil
18 August 2005, 21:38
zou dit mogelijk zijn als je vb een DVI en vga aansluiting hebt op je video kaart om dit te doen ?

Martijnc
18 August 2005, 22:25
Ja heb ik ook bij mij zat er een koppelstuk bij die van dvi naar de gewone aansluiting ging