Volledige versie bekijken : draadloos netwerk met router



Kevin
20 August 2005, 14:33
Ik had een paar vraagjes in verband met een router.
ik had deze op het oog http://tools.topcom.net/datasheets/Wireless%20Laptop%20Box%2054%20Mbps%20-%20E.pdf Is dit een goede? en waarvoor dient die pc card?

1. Kan je met deze router bestanden, internet, printer,.... delen
2. Welke andere router is aan te raden. ronde de 100€

Het zijn misschien stomme vragen maar kben nog een noob op dit gebied.

TheSla4er
20 August 2005, 18:50
ik heb een linksys wireless-g 2.4Ghz broadband router.Deze werkt zeeer goed kun je wel geen printer op aansluiten om te delen.Linksys is daar een goed merk voor.Die pc card heb je nodig voor in je laptop op pc te steken voor wanneer je niet met draden met wil werken.En of die router goed is zou ik niet weten

grtz

PorkyFrost
20 August 2005, 21:31
yep linksys zijn echt goede systemen! ik heb er ook zo een staan thuis en ik heb er helemaal geen problemen mee, in tegenstelling tot mijn us robotics systeem :)
ps: weet je, ik heb niet graag dat mensen hunzelf een "noob" noemen, gebruik newbie of zoiets ;)

TheSla4er
21 August 2005, 11:39
ja met us robotics had ik ook veel problemen ik snap niet hoe maar die liksys werkt vanaf int begin goe en nu nog altijd:)

DV_Men
21 August 2005, 11:56
D-Link is ook een goed merk voor het wireless werken en is makelijker te beveiligen dan Linksys. Je draadloos netwerk moet je beveiligen anders kan iemand anders er mee gebruik van maken

TheSla4er
21 August 2005, 18:53
maar d-link is wel wat duurder dan linksys;);)

Kevin
21 August 2005, 19:16
Bedankt voor de uitleg iedereen kdenk dat ik volgende week een van Linksys ga kopen.

TheSla4er
21 August 2005, 19:27
ok dan mag er een slotje hierop