Volledige versie bekijken : adsl prob



Shmeggy
21 August 2005, 16:08
zijn er hier nog mensen die problemen ondervinden bij snelheid Adsl ?

Bij mij van 1 dag op andere snelheid van 4.4 (stabiel) naar 2,6 - 1,9 - enz.
gamen wordt onmogelijk door lag stoten, zelfs het gewoon surfen is niet aangenaam

Antwoord van het forum: check de binnenleidingen ...bende pipo's !
volgens mij ligt het aan belgacom digitaal die de bandbreedte weg vreet, maar daar antwoorden ze blijkbaar niet op !

Zijn er identieke probs bij telenet ?

greetz

Shmeggy

kurt0015
25 August 2005, 09:57
wij hebben ook adsl gehad maar ons internet viel steeds af wij hebben toen maar gebelt om hier over te klagen zei zeiden dat we te ver van de telefoon centrale af liggen dit is ook zo en ze zeiden dat ze het zouden oplossen dus ok ze zouden het oplossen ik maak weer internet verbinding en wat zie ik ze hebben het internet van 3,3 mb/s naar 1,1 mb/s vertraagt dit is geen redelijk snelheid meer voor online te gamen en via micro te praten dus bel ik terug en vraag om het internet terug normale snelheid te zetten dus naar 3,3 mb/s maar ze zeiden wel dat alles wat er kon gebeuren op eigen risco was en dat was de druppel en toen zijn we overgestapt naar telenet en daar heb ik zelf 10 mb/s internet :D zonder dat steeds het internet afvalt

voor mij geen adsl meer maar telenet je betaalt wel meer maar hebt wel geen afvallend internet. en de snelheid waarvoor je betaalt