Volledige versie bekijken : Probleem om link te openen in Outlook

Buddy
15 mei 2005, 12:04
Hey vrienden,

Sinds geruime tijd kan ik geen enkele link meer openen vanuit een e-mail bericht in Outlook.
Als ik de link aanklik komt er steeds een venster met de vermelding :
Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen.Neem contact op met de systeembeheerder.
In outlook heb ik al vanalles gewijzigd zonder resultaat.
Links openen is onmogelijk, eveneens mijn firewall en anti-virus uitgeschakeld ,zonder resultaat.
Ik vermoed dat er ergens in windows zelf zal moeten gewijzigd worden,maar weet niet wat ?
Heeft er iemand een hint om dit probleem op te lossen.
Alvast bedankt.
Greetz,
Buddy.
:confused:

seppe007
15 mei 2005, 12:47
Probeer eens met systeem herstel, naar een datum dat hij nog werkte zonder probleem.

Buddy
15 mei 2005, 18:15
Probleem is opgelost !
Het lag aan de instelling dat internet explorer niet meer de standaardtoepassing was. Ik gebruik namelijk alleen nog Firefox.
Door internet explorer terug in te stellen als standaard browser kan ik de links in mijn e-mail terug openen.
Alvast bedankt voor je reactie seppe.

lovely
21 november 2005, 11:40
ik heb ook zo een probleem maar ik krijg geen foutmelding ik krijg het gewoon niet open.ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets help weet soms iemand van jullie hoe het komt? laat het weten a.u.b.?

J.W.
23 november 2005, 09:48
ik heb ook zo een probleem maar ik krijg geen foutmelding ik krijg het gewoon niet open.ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets help weet soms iemand van jullie hoe het komt? laat het weten a.u.b.?

Ook niet als u de Shift toets of de Ctrl toets ingedrukt houdt?
Als u een popupstopper gebruikt kunnen de linken soms ook niet worden geopend.
Schakel uw popupstopper dan even uit.

spruit
26 november 2005, 18:49
probeer eens volgende link

http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=475547/sc=cc8bb2#anchor969295