Volledige versie bekijken : geruisloze grafische kaart



fieldoxide
24 August 2005, 10:26
hallo mensen,
ik ben zeer geinteresseerd voor een ati 9600 xt grafische kaart(agp)aan te schaffen(op 128 of 256 mb),nu heb ik gezien dat er verschillende fabrikanten deze aanbieden(sapphire,msi,sapphire,club3d,.....)
Weet iemand van jullie met welk merk ik het beste af ben,de grootste eigenschap moet zijn dat de kaart heel weinig geluid maakt,en natuurlijk een goede resolutie geeft,ikzelf heb nog een redelijk oude p4 2.4 ghz processor met 1.5 gb ram geheugen,alle suggesties zijn welkom.
Bedankt!;)

g_man
24 August 2005, 10:50
Reviews lezen, vergelijkende tests, ... daar staat dat gewoonlijk wel in.

fieldoxide
24 August 2005, 11:21
Kan je mij eventueel geen goede site geven waar ik redelijk veel reviews kan vinden?

g_man
24 August 2005, 12:39
Een zoekmachiene kan wonderen verrichten : http://www.altavista.com/web/results?itag=ody&q=reviews%2B9600xt&kgs=0&kls=0 :) ;)

Heezy
9 September 2005, 16:38
Waar moet hij voor dienen? Barebone ofzo? Of gamen?

Want als je niet gaat gamen, kan de 9600 reeks zelfs passief koelen. Zet er een grotere heatsink op en zorg dat je wat airflow hebt. De 9600 reeks staat ervoor bekend zeer zuinig te zijn en dus niet veel warmte af te geven. En ja, stiller kan je het niet hebben hé.

Merk maakt eigenlijk niet veel uit. Zeker niet als je de koeler er gaat afhalen.