Volledige versie bekijken : Help!!!! Een e-mail overrompeling.



RichKE
15 May 2005, 18:23
Van deze mail kreeg mijn schoonzoon er reeds +/- 3000 binnen en het stopt nog niet!!! Wat kan er mis zijn ?????

Ik heb geprobeerd Hitman Pro te installeren en ook Microsoft Anty-Spy, maar hij werkt met Win Millenium en voor deze versie zijn deze niet beschikbaar?! Is er een andere oplossing?

Greetz RichKE



This is the AVG E-mail Scanner program.
I'm sorry to have to inform you that the message returned

below could not be delivered to one or more destinations.

-------------------------------------------------------------------

Cannot open smtp connection to '205.188.158.121'

Connect: Connection timed out (10060)

-------------------------------------------------------------------

Your e-mail message is being returned to you in the next part of this

message. Try to send the message again.

Should you need assistance, please contact your administrator or your

internet service provider.

Kokki
15 May 2005, 19:23
Wat staat er in die email zelf? Iets dat jij wil versturen? 205.188.158.121 is van AOL. Misschien moet je maar eens een hijack this logje plaatsen.

Succes

J.W.
15 May 2005, 20:29
Van deze mail kreeg mijn schoonzoon er reeds +/- 3000 binnen en het stopt nog niet!!! Wat kan er mis zijn ?????

En waarom begint u nu een nieuwe topic????????
Wat was er mis aan uw vorig bericht????
Zo weet niemand wat er al geantwoord is.

RichKE
15 May 2005, 20:55
En waarom begint u nu een nieuwe topic????????
Wat was er mis aan uw vorig bericht????
Zo weet niemand wat er al geantwoord is.

Sorry, JW, idd had ik niet mogen doen maar ik was waarschijnlijk te ongeduldig! :o . Kan een van de beheerders een van de twee verwijderen, of samenvoegen in 1 topic?
Voor Kokkie: Wat er in het rood op mijn topic staat is de e-mail die hij krijgt. En, volgens hem heeft hij nergens geen verdachte mail verstuurd. Wat dat hijack this logje betreft zal ik hem de goede raad geven dat te doen en een nog betere raad: lid worden van ivanhoejupiler!!!

Greetz RichKE

RichKE
15 May 2005, 22:26
THX, Spykiller, ik zal hem de heleinformatie, die je me hier geeft, zeker doorspelen. En jouw homepage staat nu ook bij mijn "Favorieten" :)


Greetz RichKE.