Volledige versie bekijken : terug plaatsen backup



nero
28 August 2005, 08:23
enige tijd terug deed ik een backup van mijn c schijf met behulp van het program. norton ghost 9.0 na problemen wil ik die backup nu terugplaaten maar het programma zegt me dat ik dit dien te doen met behulp van de recovery cd nu is mijn probleem dat ik die niet direct kan terugvinden ( ben ondertussen verhuisd) hoe zou ik dit kunnen oplossen zodat ik die backup alsnog kan terugplaaten

2B's
28 August 2005, 10:18
Heb daarmee geen ervaring maar... handleiding op pagina 49 leek me de oplossing te bieden maar daar gaat het over het herstellen met een back-up. Dat komt op hetzelfde neer als windows herstel. In alle andere gevallen wordt steeds verwezen naar een recovery CD en ik denk dat deze gemaakt wordt op basis van de samenstelling van je eigen pc. Contacteer anders de helpdesk of lees even op blz 54 - 56 - of 57. Helpdesks staan ook vermeld achteraan in de handleiding www.symantec/region/nl/techsupp (http://www.symantec/region/nl/techsupp) Ik vrees echter dat je de recovery Cd wel degelijk moet hebben om alles terug te plaatsen.

Spoorzoeker
28 August 2005, 11:31
Zoek eens op het net (hint). :D

2B's
2 September 2005, 20:23
Zeg spoorzoeker, ik vind je antwoord flauw hoor. Het is de bedoeling om hier elkaar te helpen en niet onnodig domme opmerkingen te maken om je posts op te drijven. Ik zie wél dat je al 7 keer bedankt hebt gekregen dat wil toch zeggen dat je ook nuttige info kan geven. Wat Nero hier voor heeft is toch wel een deftig probleem.