Volledige versie bekijken : Bittorrent



Peter Geurten
31 August 2005, 22:41
Hallo forum leden.

Ik ben al enkele dagen met BITTORENT aan het stoeien.
Als ik iets probeer te downloaden dan krijg ik steeds een melding dat poort 8886 geblokkeerd is.:close

Kan iemand mij vertellen hoe ik een poort kan openen?

Bij voorbaat dank

Peter

W31RDO
31 August 2005, 22:59
Hmm wrrs werkt ge met een router :D ik heb nu geen tijd meer maar ik zal morgen wel uitleggen hoe als iemand anders het nog niet heeft gedaan dan (a)

ikbenben
31 August 2005, 23:41
Misschien heb je hier iets aan?

http://torrentmind.com/guide_eng.html

FrankGyproc
1 September 2005, 00:00
wtf is bittorent :-)

HMa
1 September 2005, 07:12
Hallo forum leden.

Ik ben al enkele dagen met BITTORENT aan het stoeien.
Als ik iets probeer te downloaden dan krijg ik steeds een melding dat poort 8886 geblokkeerd is.:close

Kan iemand mij vertellen hoe ik een poort kan openen?

Bij voorbaat dank

Peter

Hallo

Heb je 't al met Opera 8.02 geprobeerd ??

Succes,

HMa

Kokki
1 September 2005, 17:15
Heb je een firewall? Dan moet je mss een regel maken dat Bittorrent die poort mag gebruiken.

@Frankgyproc: Bittorrent is een p2p programma waarmee je vanalles kan downloaden ;)

W31RDO
1 September 2005, 17:31
okeej ben der ;) wrrs zit die firewall in u router hoe ga je naar die firewall ??

dat doe je dus zo : je gaat naar myip.nl je zoekt je ip op dus en je zet het in een link zo dus http://(Ip)/ ook met puntjes eh gwn van de site kopiƫren en in een link zetten dan moet je een passwoord invulle ma da moet ni :D gwn op enter drukke en als hij dan toch achter een passwoord vraagt moet ge is in u boekske van uwe router zoeken achter een passwoord :D mjah en dan krijgt ge een menu links en dan gade gwn naar firewall en dan kunde normaal poorten openzetten daar :D als ge het ni snapt ofzo laat ge het maar weten dan schrijf ik wel snel een tutorial'ke daarover want die bestaan bijna nie volgens mij :D Mjah ik hoop dat ik u wa heb verdergeholpen met deze info

Peter Geurten
1 September 2005, 20:00
:D bedankt
Hmm wrrs werkt ge met een router :D ik heb nu geen tijd meer maar ik zal morgen wel uitleggen hoe als iemand anders het nog niet heeft gedaan dan (a)

Peter Geurten
1 September 2005, 20:03
Dit werkt echt perfect, was al bang dat ik aan de instellingen van mijn ruter moest gaan kl....jen.

Nu plak ik de link in de adres balk van Opera en HET WERKT yes yes yes Bedanklt

:D
Hallo

Heb je 't al met Opera 8.02 geprobeerd ??

Succes,

HMa

Peter Geurten
1 September 2005, 20:06
BEdankt voor je reactie. Het was goed te volgen alleen durf ik niet aan deie instellingen te gaan. Het is een draadloos ADSL modem met ingebouwde router. Het heeft me veel zweet en traantjes gekost om hem beveiligd aan het draaien te krijgen.

De oplossing met Opera werkt wel goed, dus als je het niet erg vind dan gebruik ik die.

Nogmaals
s bedankt
:D
okeej ben der ;) wrrs zit die firewall in u router hoe ga je naar die firewall ??

dat doe je dus zo : je gaat naar myip.nl je zoekt je ip op dus en je zet het in een link zo dus http://(ip)/ ook met puntjes eh gwn van de site kopiƫren en in een link zetten dan moet je een passwoord invulle ma da moet ni :D gwn op enter drukke en als hij dan toch achter een passwoord vraagt moet ge is in u boekske van uwe router zoeken achter een passwoord :D mjah en dan krijgt ge een menu links en dan gade gwn naar firewall en dan kunde normaal poorten openzetten daar :D als ge het ni snapt ofzo laat ge het maar weten dan schrijf ik wel snel een tutorial'ke daarover want die bestaan bijna nie volgens mij :D Mjah ik hoop dat ik u wa heb verdergeholpen met deze info

W31RDO
1 September 2005, 21:05
:p lol np daar dient een forum voor eh :D voor hulp :p mjah alst ma goe werkt eh en ni te illegaal eh :p lolz