Volledige versie bekijken : Norton



Jefke
2 September 2005, 00:46
Even een vraagje ivm Norton. Ik heb al van vele mensen gehoord dat dit niet meer zo veilig zou zijn als vroeger. Ik perwoonlijk werk al jaren met Norton en nog nooit probs mee gehad.
Nu is mijn vraag;
Ik heb de Norton Internet Security 2005 en Norton System Works 2005 en mijn vraag luidt; Kan ik deze beide laten draaien of is dit niet aan te raden...

Kan er iemand iets laten weten???

THX

:p:p

Simply
2 September 2005, 08:34
Normaal is Internet Security voldoende, maar aangezien we hier spreken over 2 producten van de zelfde uitgever, veronderstel ik dat die 2 elkaar niet gaan tegenwerken en waarschijnlijk eerder gaan aanvullen!

slicky
2 September 2005, 08:38
Dat zou best kunnen dat ze samen werken maar als je kan kiezen dan zou ik eerst internet security installeren en dan,als je kan kiezen,zou in da antivirus van systemworks niet installeren;)

daar hij al geïnstalleerd is hé:D

TusH
2 September 2005, 14:29
Die werken perfect samen hoor. IS wordt dan eigenlijk een supplement van Sysytemworks.

jxjxw
4 September 2005, 21:22
ik zou die norton i s erop zetten en die systemworks zeker niet

waarom
hetgeen wat je nodig hebt kun je vanop cd starten en omdat je dat waarschijnlijk niet zoveel gaat gebruiken is het maar een kleine moeite om de cd even intesteken he
en nog een voordeel = je spaart een beetje geheugen

Snoepy
6 September 2005, 00:37
IS en SW gaan super goed samen.
Ik heb er alvast geen probleem mee.

Er is wel een 'maar'
Deze slikke een enorm pak van je geheugen.
Ik raad je dan ook ten sterkste aan dat als je SW er extra bij op zet,
je meer dan 512 mb ram hebt steken. (min 1024 mb ram)
Anders gaat het een traag pc-ke worden.

En dat wil je toch niet zeker.

Nu als je een router hebt dan zal je merken dat deze toch ook wel leuke dingen heeft,
firewall.

Zie ook hier eens. (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=4936)