Volledige versie bekijken : Kan niet meer branden



élenias
2 September 2005, 23:42
Als ik een dvd wil branden, vraagt hij steeds weer om een double layer 9+, dit zegt hij plotseling. Vroeger brande hij dvd+r zonder tegn te stribbelen. Mijn computer is onlangs geformateerd. Mssn kan het hier aan liggen dat hij geen normale dvd meer wil branden? Weet iemand hier een oplossing voor zodat ik trug kan dvd's branden??


Heel erg bedankt !!!:)

mvg

compuchrisje
3 September 2005, 00:34
Dat formatteren kan er idd voor iets tussen zitten. Heb je toen je drivers niet gebackuped? Altijd wel interessant heb ik al ondervonden. Met behulp van iemand van de leden hier, kan ik mss verwijzen naar een site met drivers. 'k Denk dat er op 't forum zelf zo ergens iets gepost is. Kijk maar es onder downloads.

ikbenben
3 September 2005, 00:49
Zie http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=13787 dus;)

élenias
4 September 2005, 14:02
Heb de laatste nieuwe firmware gedll, maar bij installatie zegt hij: "target nec nd-2510a is not found correctly". Kheb hem eens eruit gehaald en er terug opnieuw ingestoken. Maar ng altijd hetzelfde probleem. :s Het feit is, dat hij toen ik hem net geformatteerd had, hij ng dvd's brandde, sinds een dag of 5 geleden niet meer. Ik weet niet of het iets kan helpen, maar m'n Nec en m'n 2e HD (maxtor) zijn op dezelfde IDE-kabel aangesloten. Zou het hier iets mee te maken hebben?

élenias
4 September 2005, 21:11
Probleem lijkt opgelost, denk ik toch. Ik heb de nieuwste nero geïnstalleerd: 6.6. En daarmee lijkt het probleem opgelost. Ik heb ondertussen een dvd'tje gebrand. Hopelijk doet het probleem zich niet meer voor.

Omdat meerdere mensen het probleem hebben, denk ik dat in de loop van het gebruik van heb branden, de software ergens beschadigd is en raad ik anders aan om de laatste nieuwe versie te downen van nero of een ander brandprogramma.