Volledige versie bekijken : DVD speler gaat niet open



Booster
3 September 2005, 00:48
hallo

Het is al een tijdje dat ik ermee zit maar mijn DVD speler wil niet meer opengaan :cry: Ik heb geen flauw idee hoe dit komt?! Ik heb al met de reset geprobeert die op de speler zit maar het lichtje brand maar hij opent gewoo niet (crash)

Misschien weten jullie een oplossing ofzo :)

mvg Stijn

ghost
3 September 2005, 01:43
Misschien iets stom maar probeer eens , via verkenner rechtermuisknop op de dvd speler dan op uitwerpen . Of ,normaal heb je ook zo een klein gaatje van voor daar moet je eens met een tandenstoker induwen of een naald (iets dikker dan gewoonlijk)

Booster
3 September 2005, 11:01
dat gaatje wat je zegt is de reset :p en rechtsklikken gaat hij ook niet open :( hij probeert te openen maar het lukt hem niet :s het powerlichtje brandt dan en ik hoor het gedraai binnen maar verder gaat het niet :(

gotenks
3 September 2005, 11:23
mijn pa (DJMoLe) heeft dit ook eens voorgehad
hoe hij da weer had opgelost was wel op een erg grappige
maar ook gevaarlijke manier :D
hij had een gwn mes genomen en stak da in de lezer of brander :D
en zo ging hij open met een beetje trekken :D

ik zal DJMoLe eens vragen om eens langs te komen op deze topic
hij zal u wel verder kunnen helpen ;)

alfons
3 September 2005, 11:28
Dat moet open gaan met een paperclip,goed duwen,in dat gaatje, is de boodschap.

Ché
3 September 2005, 20:52
idd met een paperclip duwen in dat gaatje is de enige en juiste manier om mechanisch een cd- of dvdlade open te maken. je zal als je de clip inbrengt een weerstand voelen. daar moet je even zachtjes doordrukken. als hij eenmaal open is, eens voorzichtig kuisen. niet te hard duwen opdat hij niet afbreekt. zeker niet met een mes peuteren in de lade. op die manier kan je hem immers volledig naar de knoppen helpen.

Booster
4 September 2005, 21:53
cool :) gaat weer, had nochtans met paperclip gedaan maar ging dan niet open en nu wel :) bedankt