kwakkwak
16 mei 2005, 14:31
Heb het volgende probleem. Ik download bepaalde cd's vanop bv. warez4kiddies en als ik deze dan open en wil afspelen dan zegt mijn win media player dat hij het bestand of het path niet kan vinden. Zijn er mogelijkheden om dit op te lossen.
kan het zijn dat je het in real player wel af kan spelen?
heb dat soms ook hier
cookiemonster
16 mei 2005, 15:36
Ik gebruik de videolan speler werkt maar je kunt kijken wat voor een bestand het is en gaan zoeken naar de juiste codecs
Baloeke
16 mei 2005, 15:41
welke kleur hadden de bollekes ervoor. Indien deze zwart zijn (of waren) zal je inderdaad niks hebben binnengehaald, want die zijn onvolledig en kunnen niet afgehaald worden
Idd, probeer eens een andere player, sommige files kunnen enkel gespeeld worden in een bepaalde player.
kwakkwak
17 mei 2005, 07:52
Heb nu real player erop gezet en hij geeft nog steeds dezelfde boodschap. Maar als ik nu naar de eigenschappen van de liedjes kijk staat er elke keer 0 bytes. Terwijl als ik ze wil downloaden via bompanews er steeds bv 72 mb staat. Ik snap het totaal niet meer.
Marshall
19 mei 2005, 15:17
Heel waarschijnlijk heb je het type CDA binnen gehaald, :eek: dit zijn enkel snelkoppelingen en kan je op geen enkele manier afspelen.
'k zie ook dat je bompanews vermeld hebt, je bent toch telenet gebruiker, waarom dan niet boma-news ?
Marshall
vince_nys
29 mei 2005, 00:55
Misschien ligt het aan je codec ...
Divx ?
Vince,
Als er bij de eigenschappen van de liedjes 0 bytes staat, dan heb je helemaal niets gedownload. Wellicht stonden die liedjes niet meer op de server. Is het formaat van die liedjes nu niet txt?
Groetjes