Volledige versie bekijken : Media player 10

Peter74
16 mei 2005, 18:33
Sinds kort heb ik de MP 10 geinstalleerd en plots blijkt dat ik films en clips niet meer volledig kan bekijken. De player stopt gewoonlijk na 90 seconden. Weet iemand wat de oorzaak is en of er een oplossing voor bestaat.
Nog ter info: Ik heb Windows XP Proffesional en de bestanden die ik wil spelen zijn MPG files.
groetjes

Peter :( :) :)

renoltje
16 mei 2005, 18:50
Sinds kort heb ik de MP 10 geinstalleerd en plots blijkt dat ik films en clips niet meer volledig kan bekijken. De player stopt gewoonlijk na 90 seconden. Weet iemand wat de oorzaak is en of er een oplossing voor bestaat.
Nog ter info: Ik heb Windows XP Proffesional en de bestanden die ik wil spelen zijn MPG files.
groetjes

Peter :( :) :)

Heb dat ook voorgehad en heb MP 10 er terug afgegooid en MP 9 terug geinstalleerd

seppe007
16 mei 2005, 18:52
hier nooit dat probleem gehad.

Joky
16 mei 2005, 19:32
Ik heb mediaplayer 10 al vanaf ie uitkwam en heb er nog nooit problemen mee gehad

Heb je soms een gratis versie van dvdregion+css draaien op pc?

dan kan je maar tijdelijk kijken naar een film

Ché
16 mei 2005, 19:53
hier ook geen probs met versie 10

Ché

PeterN
16 mei 2005, 20:38
In mediaplayer 10 zitten meer beveiligingen en eigenlijk kan je er niets meer mee dan de 9. Dus hier om veel problemen te mijden staat ook de 9 er nog op;)

praeterk
19 mei 2005, 22:02
Probleem: Windowsmediaplyer10
Ik heb telenet, en zoals jullie weten kan je nu ook films bekijken mits kleine bijdrage. Ik heb eerst geprobeerd het instructiefilmpje te bekijken, maar idt lukt niet. Krisj enkel geluid, en geen beeld, is volledig zwart. Wie kan me helpen dit op te lossen. Alvast vree bedankt he.