Volledige versie bekijken : Skype?



Houblo
10 September 2005, 19:10
Goede avond

Hopelijk moet ik hier zijn met mijn vraag:verlegen: Zoals u weet woon ik in spanje,mijn familie in Belgie nu hebben die mij gezegd om skype te instaleren om zo naar een vaste tel. goedkoop te kunnen bellen.Ik heb wel geen kabel of adsl of zoiets alleen een modem.Heeft iemand hier reeds mee gewerkt?Hopelijk krijg ik een positief antwoord,alle beetjes helpen he?;)
Groetjes uit Andalucia Houblo

Patje58975
10 September 2005, 20:05
Dag Houblo?
ik werk zelf ook met skype en ik ben er heel tevreden over.
ik bel soms met mijn schoonbroer die in zuid Korea werkt en dat werkt prima.
ik denk niet dat een gewone modem voor veel problemen zal gaan zorgen.
Zeker de moeite om het eens te proberen hoor.
en als je familie ook een pc heeft bel je helemaal gratis.

groetjes en veel belplezier daar in Spanje Patje58975(y)

J.W.
10 September 2005, 21:13
Goede avond

Hopelijk moet ik hier zijn met mijn vraag:verlegen: Zoals u weet woon ik in spanje,mijn familie in Belgie nu hebben die mij gezegd om skype te instaleren om zo naar een vaste tel. goedkoop te kunnen bellen.Ik heb wel geen kabel of adsl of zoiets alleen een modem.Heeft iemand hier reeds mee gewerkt?Hopelijk krijg ik een positief antwoord,alle beetjes helpen he?;)
Groetjes uit Andalucia Houblo

<DT>Ik heb via een modem verbinding met internet. Kan ik Skype gebruiken? <DT> <DD>U kunt Skype gebruiken als u verbinding maakt via een 33,6-Kbps of snellere modem. Als u de modem ook voor andere soorten internetverkeer gebruikt, zoals websurfen, bestanden delen of e-mail, kan de gesproken communicatie onderbroken worden. </DD>

J.W.
10 September 2005, 21:14
Voor de Skype FAQ:

http://web.skype.com/help_faq.nl.html#General

ybr
10 September 2005, 23:46
Uk zou U aanraden om gizmo te gebruiken.
Gebruik wel de oude versie en upgrade die niet, want er zit een vervelend ding in die uw computer vertraagt. Gizmo kan gebruikt worden op gewone pc's en mac's. Ik ben er zeer content van.
Als je de oude versie niet weet te vinden pm me eens, dan kan ik die eventueel doorsturen.

Houblo
17 September 2005, 20:34
Allen bedankt voor de snelle reaktie.Heb Skype genomen plus Skype out en het werkt!!!! Ook met mijn trage telefoonlijk(38,4kbps)Groetjes uit Spanje