Volledige versie bekijken : Spraak begeleiding geluid verhogen



sonja6373
13 September 2005, 00:16
Mijn medion pocket pc ppc200 van de aldi met externe gps ontvanger,is bij navigatie in de auto moeilijk te verstaan.De opvolger van deze pocket pc met ingebouwde gps ontvanger
geeft wel voldoende geluid.Mijn vraag is dan ook, is het mogelijk om een externe speaker
aan te sluiten om het geluid te verhogen.
Mijn dank voor eventuele reactie,s.
Groeten wiel.

tsjonker
13 September 2005, 21:48
Kan je in het menu van de navigator of in windows zelf niet ergens het stemvolume veranderen?

sonja6373
14 September 2005, 23:52
Hoi tsjonker,

Het volume is inderdaad in te stellen,staat in de hoogste stand.Het volume is onvoldoende en het gesproken woord moeilijk te verstaan.

Groeten Wiel.

tsjonker
15 September 2005, 18:15
Heb je het al eens getest door een mp3'tje of een filmpje af te spelen? Hoe is het geluid dan. Indien dit ook te stil is dan scheelt er waaschijnlijk iets aan de hardware van de pda.

Is dit niet zo, dan kun je nog eens zoeken op www.pocketpcclub.nl (http://www.pocketpcclub.nl) of je daar niet een soortgelijk prog vindt of moet je contact opnemen met de leverancier van je navigatieprog.

sonja6373
28 September 2005, 23:44
Veel gebruikers van de Medion 40600,klagen over het geluid, op diversen forums word dit kenbaar gemaakt.Inmiddels heb ik hiervoor de oplossing gevonden!Het betreft een universele PDA houder met laadfunkctie,speaker met versterker en een aansluiting voor de gps muis,werkt perfekt,het kosten plaatje 39€ maar dat is het mij waard!

groeten Wiel.

tsjonker
29 September 2005, 17:29
Jammer, maar het is dus wel degelijk een hardware probleem. Kunnen we niks aan doen. Hopelijk kun je je helpen met die pda-houder.
Hier mag volgens mij een slotje op