Volledige versie bekijken : Microsoft updates
Ludanto 16 mei 2005, 23:31 vorige week heb ik na lange tijd microsoft automatische updates geactiveerd..
mijn laptop is nu al een paar uur (2-3) de updates aant downloaden en zit nog maar aan 43%
is dit normaal ?
kan ik ook ergens zien wat er gedownload word en of het geinstalleerd is ?
mvg
broere69 16 mei 2005, 23:58 Ciucolli
Is te zien welke verbinding je hebt he met de kabel of draadloos?
en de downloads kan je normaal terug vinden in deze map.
C:\WINDOWS\Downloaded Installations
Ludanto 17 mei 2005, 00:07 ja, heb alcatel speedtouch usb adsl
zal eens gaan kijken in de map, :) bedankt
Sta je niet op smallband? 2a3 uur lijkt mij toch heeeeeel lang;)
vorige week heb ik na lange tijd microsoft automatische updates geactiveerd.. mvg
En van wanneer waren uw vorige updates?
Stond SP2 reeds op uw pc?
Zoniet kan het echt wel lang duren voor al uw updates gedownload zijn.
kwakkwak 17 mei 2005, 08:15 En van wanneer waren uw vorige updates?
Stond SP2 reeds op uw pc?
Zoniet kan het echt wel lang duren voor al uw updates gedownload zijn.
Mijn updates worden dagelijks gecontroleerd, en eventueel geinstalleerd. Sp2 staat er wel niet op bij mij omdat ik dit niet vertrouw. Had het vroeger er al eens op staan en hij crashte regelmatig.
denk toch dat hij sp2 aan het binnenhalen is. plus al de updates voor sp2.
Ché
Ludanto 17 mei 2005, 10:22 ja kan zijn want ik heb sp2 nog niet..
gisteren viel mijn verbinding uit op 45% maar begon verder te downloaden tot 48%
toen ben ik gaan slapen. Zit nu op school, mss dat als ik thuis ben het verder begint te downloaden..
Als je SP2 nog niet hebt kan het idd wel even duren.;) Maar best kan je die installeren op een clean systeem. Soms geeft die al eens problemen. Icemar heeft hem ook ergens bij de downloads gezet. Mss even een pm'tje naar hem, dan kan je hem direct volledig downen voor dat je installeert:D
Ludanto 17 mei 2005, 18:52 de updates zijn net gedownload en het was inderdaad SP2, is nu aan het installeren..
bedankt voor jullie hulp/reacties !
jurgenv 17 mei 2005, 18:55 als je probs het met SP2 zal het waarschijnlijk zijn omdat je pc niet schoon is, dus mss aanwezigheid van spyware en/of virus(sen) naar de toekomst toe is dit een goeie tip, updates installeren als je pc netjes is! :)
Ludanto 17 mei 2005, 20:33 ja, ik heb probs met SP2.. het geraakt niet geïnstalleerd..
telkens als ik mijn laptop heropstart begint het trug met installeren en blijft na een tijd hangen..
kan ik het niet gewoon verwijderen? want alles was eig goed zoals het was..
jurgenv 17 mei 2005, 20:36 schakel automatische updates uit in configuratiescherm en herstart je pc
Ludanto 18 mei 2005, 08:22 ja gedaan, maar nu telkens mijn pc opstart komt wel nog het schermpje om te installeren..
en dit vertraagt het opstarten hard.. waar kan ik de gedownloade updates vinden ?
btw : het is niet in C/Windows/Downloaded installations
Sp2 is niet slecht hoor. En als je systeem regelmatig crashte met sp2 geinstalleerd zou ik eens de foutmelding bekijken en zien wat er juist scheelt.
(Bij mij waren er ook regelmatig crashes die te wijten waren aan modemsoftware....gevolg; software eraf gegooid, geen problemen meer. Stabiel systeem.)
Groetjes!!!
Ludanto 20 mei 2005, 15:05 hmm.. elke keer als mijn pc opstart komt het venstertje met 'installing updates' ik cancel het vaak, maar soms laat ik het ook gewoon zijn gang gaan, maar het blijft telkens terugkomen.. iemand een oplossing ?
|