Geraar
15 september 2005, 17:49
Ik heb een probleempje als ik namelijk mijn MOHA allied ausault wil verwijderen van mijn pc dan zie ik dat er een proces bezig is met verwijderen maar als dit dan gedaan is, is er gewoon niets gebeurd en staat het spel er nog steeds op kan er mij iemand helpen aub.
percy112
23 september 2005, 11:33
Hoe heb je het spelletje verwijderd?
Via start-configuratiescherm-sofware.
Je moet het anders eens proberen via
deze computer-HDD(C:)-Program Files-en dan de map van MOHA te verwijderen.
Succes.(y)
Geraar
23 september 2005, 18:01
Dan blijft hij wel nog staan tussen software en dan kan je hem totaal niet meer verwijderen.
Kama5638
23 september 2005, 18:52
Kik eens in je taakbeheer als daar geen MOH-proces meer loopt. Sluit deze af en probeer eens opnieuw te verwijderen via Software
marco
25 september 2005, 17:58
En als je via msconfig gaat en zien dat het daar niet bij staat en als het er staat uitvinken en pc terug opstarten.
nielsvandesype
26 september 2005, 20:05
Probeer eens de map te verwijderen in veilige modus. Vervolgens regcleaner downloaden: http://www.worldstart.com/weekly-download/programs/regcleaner.exe start het op en zoek naar alle verwijzigingen naar mohaa,ea games en vink die aan klik vervolgens op de toets in de rechterbenedenhoek ga vervolgens naar het tabblad back-up's vink die aan en kies voor delete. Doe ook eens schijfopruiming.
DrKucho
21 oktober 2005, 17:22
eey dit had ik ook voordat mijn pc crashte niet dat mijn pc daarvan crashte maar dat had ik ook het enige is windows bij het F2-menu opnieuw opstarte