Volledige versie bekijken : Shareaza



Clioke16V
16 September 2005, 14:01
Ik heb dit programma eens om te proberen, maar ik wil niets of heel weinig upload geven,gewoon door de limieten.

Hoe en waar zet ik dit op een goede instelling, het programma ziet er goed uit maar snap er weer veel van :s

Mod's of Admin's > Als dit hier niet mag staan verwijder het dan maar gewoon.( ben niet zeker of ik dit mag vragen )

Groetjes.

Pilote
16 September 2005, 14:44
ten eerste kan je gaan naar hulpmiddelen---> snelstart assistent en daar wordt al gevraagd welke mappen je wilt delen.

door die 2 mappen te verwijderen zal je al minder delen.

ten tweede: ga naar shareaz instellingen ----->Algemeen ------>bibliotheek en vink daar het vakje met toon anderen mijn bestanden uit.

ten derde ga je dan naar verkeer --------> uploads en zet alles zoals op deze afbeelding.

Dan zal je bijna geen upload toestaan.
http://img117.imageshack.us/img117/7060/shareaza0mi.jpg

Clioke16V
16 September 2005, 17:12
Bedankt al voor dit, en er is ook zo een knop > monitor genaamd die het download en upload laat zien, en onderaan dat klein schempje is een rood pijltje moet je dit ook best op zo laag mogelijk zetten ( het rood is van upload )

Ik zit nu aan ongeveer 1 a 2 kB/s upload > is dit veel ?

Pilote
16 September 2005, 17:28
Bedankt al voor dit, en er is ook zo een knop > monitor genaamd die het download en upload laat zien, en onderaan dat klein schempje is een rood pijltje moet je dit ook best op zo laag mogelijk zetten ( het rood is van upload )

Ik zit nu aan ongeveer 1 a 2 kB/s upload > is dit veel ?


Best is dit zo laag mogelijk houden de waarden die jij aangeeft zijn goed zo. (y) (y)

Clioke16V
16 September 2005, 17:32
K merci mensen, wel spijtig dat die download zo laag blijft :s

trebel
16 September 2005, 18:08
en uw upload ook zeker:s

Clioke16V
16 September 2005, 20:04
Ja upload moet traag blijven dat is het nadeel hier in Belgiƫ h, ik ga niet betalen om een ander te plezieren.

Clioke16V
18 September 2005, 18:31
Mag slotje op en bedankt mensen.