Volledige versie bekijken : Pc suite Nokia doet vervelend



snoefke
18 September 2005, 22:54
Hallo allemaal, long no seeing!

Heb weer een vraagje voor jullie klaar!Ben eens benieuwd of er iemand mij kan helpen?!

Ben pc suite aant downloaden geweest om foto's van gsm naar pc over te kunnen zetten maar tijdens het installeren geeft hij een fout aan.

Iets van een bestand dat beschadigd is en nodig is om de installatie verder te zetten.


Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?


groetjes Snoefke:D



THNX

florisken
19 September 2005, 21:25
Hey Snoefke,

Heb da zaterdag ook voorgehad op de pc van mijn neefje, had de versie gedownload voor een nokia 3220 , bij installatie gaf hij inderdaad een fout en stopte de installatie.
Heb dan geprobeerd om nogmaals te downloaden , na eerst alles verwijderd te hebben uiteraard , maar dan de versie voor een andere telefoon (3210).
Na installatie (zonder problemen) gaf hij automatisch aan dat de telefoon een 3220 was.
Dus zo was't opgelost.
Succes.

snoefke
24 September 2005, 16:30
Heb geprobeert om alles opnieuw te installeren, ma krijg dezelfde foutmelding!!!

En ik kan niks verwijderen want hij installeert zoiezo niks!

Weet het echt nie meer hoor!!

HELP!! Maar toch alvast bedankt voor de tip.

eminem
25 September 2005, 02:27
waarom heb je pc suite nodig om foto's van uw gsm naar uw pc te zenden ?
ik zelf heb een nokia 6600 en gebruik daar zelf géén progamma voor !
wordt gewoon verstuurd via bleutooth....

florisken
25 September 2005, 22:05
Is inderdaad makkelijker met bleutooth maar zit nu eenmaal niet op alle gsm's .

Ga via mijn computer naar harde schijf en zoek program files , mapje van nokia , dit kan je weldegelijk verwijderen en daarna een andere versie downloaden.
Zo heb ik da toch gedaan.

snoefke
26 September 2005, 22:32
Heb daar gekeken bij program files maar daar staat geen mapje van nokia bij. Ik heb een nokia 6101 en daar zit volgens mij gene bluetooth op.

Wat een miserie! Ik heb volgens mij gewoon een gigantisch virus op mijne pc zitten!!!!

Snoef X

Praga Khan
26 September 2005, 22:34
Is er een scherm van de foutmelding wat wordt er gemeld??

snoefke
3 October 2005, 20:53
Heb vandaag nog eens geprobeerd!! Vandaag is het mij iets beter gezind, krijg het programma al gedownload. Zonder da ik iets speciaals gedaan heb!

Ma nu vindt die stomme pc mijn gsm nie en ik ben zeker da de gsm en de laptop infrarood hebben.

groetjes Snoefke

Dieter001
6 October 2005, 08:57
heb ook soms probs met de gsm te vinden. Ik leg hem altijd op toetsenbord met het schermke naar mij gericht. Dan werkt het. Maar ja, iedere laptop heeft wel ergens anders zijn infrarood. Eens opzoeken waar de infrarood van je gsm zit en deze dan richten.

snoefke
19 October 2005, 20:08
Thanks everybody!!!
The problem is solved.

Na mijn gsm eens op een andere infrarood te laten inpikken ben ik er achter gekomen dat die infrarood op mijne laptop disabled stond!!! Dom ik weet het ma toch bedankt voor alle hulp!!


XXXXXXXXXXXX Snoefke

snoefke
19 October 2005, 20:09
Thanks everybody!!!
The problem is solved.

Na mijn gsm eens op een andere infrarood te laten inpikken ben ik er achter gekomen dat die infrarood op mijne laptop disabled stond!!! Dom ik weet het ma toch bedankt voor alle hulp!!


XXXXXXXXXXXX Snoefke


Oh ja en daar ben ik zelf achter gekomen en ik heb da zelf opgelost in de BIOS, goe van mij he!!!!!!!!!!!!!

greetz