de laatste tijd krijg ik tijdens het surfen veel ontvangen fouten ( kun je zie als je op de 2 tv's
rechts onder in de taakbalk klikt ). vooral tijdens het downloaden loopt dit aantal flink op.
wie weet waar dit aan kan liggen . bvd
groeten caj
Dan kan je best gewoon even naar de gratis ADSL hulplijn van Belgacom bellen ;)
ik heb het modem gewisseld en toen was het gedaan met de foutmeldingen, dus mijn modem was wel stuk.:kwaad: :kwaad:
nog bedankt voor je hulp joker.
groeten caj
dan krijg je idd foutmeldingen ja :p
hey ook tegen woordig die problemen ongeveer met adsl dat die tv's heel den tijd branden tewijl ik niet aan het downl ben :( heb al gebeld naar adsl zelf die zijde ga langs den dichts bijzijnde winkel heb ik ook gedaan andere modem gekregen nix veranderd :cry: blijft zo dan hab ik mijn harde schijven der uit gehaald en mijn schijf van windows geformateerd zondanig da er maar 1 schijf aanwezig was en dan blijft het nog altijd aan die tv's bij adsl dus aan wat kan dit nog liggen :cry:
Want ook mijne downl gaat soms enorm snel de hoogte in zonder dat ik iets afhaal .
na al hetgeen je al gedaan hebt, en het helpt niet, denk ik dat je terug contact moet opnemen met adsl, en je niet laten afschepen...want dat kunnen ze goed op die diensten ;)
stap snel over naar telenet geen problemen mee.
belgacom scheept u graag af.
ook meegemaakt.
simba:wall:
stap snel over naar telenet geen problemen mee.
belgacom scheept u graag af.
ook meegemaakt.
simba:wall:
nu niet telenet verschonen he ;)