Volledige versie bekijken : welke gsm



Qbek
21 September 2005, 12:18
ik zoek heel binnenkort een nieuwe gsm aan te schaffen,voorkeur gaat naar nokia of sony ericson.vereisten voor mij,goeie foto's,bleutooth,handrfree.het toestel mag max 350€ kosten.
Ik heb al gaan vragen maar er zijn een reeks nieuwe nokia's die ieder moment moeten binnekomen en waar ze nog geen info over hebben.Op dit moment staat m'n keuze op een sony ericson K750I omdat die de meeste opties geeft voor een degelijke prijs.

Heeft er iemand andere sugesties???(liefst met de prijs medegedeeld)

tsjonker
21 September 2005, 19:53
Duidelijk SonyEricson. Weet niet welk type maar zeker geen Nokia. Heb nu al 3 jaar een SonyEricson van dezelfde prijsklasse als mijn Nokia's maar op een jaar waren die totaal versleten.

gotenks
21 September 2005, 19:54
ik heb eens een nokia 3310 gehad en die is eens een paar keer
goe gevallen :D maar hij werkte altijd perfect ;)
kheb die gsm 5 jaar gehad :D

sniffer
22 September 2005, 14:18
op gebied van zuivere foto's is sonyericsson verder gevorderd tenzij je bij nokia echt in de duurdere prijsklasse gaat.De reden daarom is dat nokia het commercieel gezien richt op jonger publiek die meestal een kleiner budget heeft.

Ik heb nu al mijn 2 e sony ericsson na een heleboel nokia's en ik ben super tevreden ervan.

PorkyFrost
22 September 2005, 22:01
Wel, ik heb een Nokia 6230i het is echt een degelijke gsm, lange batterijduur, helder scherm, verwisselbare covers (is niet bij sony-ericsson),bluetooth, je kan ook het geheugen uitbreiden, volgens mij echt een topper
kijk op: www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/6230i/index.html