Volledige versie bekijken : Front usb



Snuifje
23 September 2005, 18:11
Ik heb 2 front usb poorten, en 2 geluids poorten. Geluid doet het maar alles wat ik in 1 van mijn usb poorten wil doen bijv een usb stik en webcam, herkent hij wel maar hij kan het stuur programma niet vinden. Als ik hem in 1 van de usb poorten achter in mijn pc doet herkent hij hem gewoon wel zou iemand het probleem weten.

(( ik weet niet zeker of ik het onder het goede onderdeel heb gepost ))

Groetjes Snuifje

Kama5638
23 September 2005, 18:47
Met welke OS werk je?

Heezy
23 September 2005, 19:00
Zijn er mss extra drivers voor de extra usb aansluitingen voor je mobo?
Long shot, maar mss eens proberen de kleine connectorkes eens om te draaien van richting, die kunnen soms nogal lastig doen.

Snuifje
23 September 2005, 20:07
nee wand ik heb het bij mijn vorrige kast ook gehad en daar deed hij het ook gewoon en nu ineens niet meer en ik heb niets aan mijn windows ((xp)) verandert, maar waar zou ik die drivers moeten kunnen vinden dan op de cd van mijn mobo ?

grabber
23 September 2005, 20:41
Als het goed is staat er een vraagteken in apparaatbeheer bij usb controllers.
Klik met je rechtermuis er op en kies dan voor stuurprogramma bijwerken.
Zorg dat je cd van je mobo in de lade ligt.

Martijnc
23 September 2005, 20:48
Ben je wel zeker dat je hem juist hebt aangesloten op je moederbord?

Heezy
23 September 2005, 20:52
Idd, dat is wat ik ook zei. Die front aansluitingen zijn van die hele smalle conectors die vreet lastig kunnen zijn. Dus kijk ook na of ze op de juiste plaats zitten (manual), lukt het nog niet, draai ze dan eens om want je kan ze er op 2 manieren inprikken.

Phoca
23 September 2005, 22:44
Ik heb dit ook eens tegengekomen.
Toen bleek dat die USB-ingang gewoon stuk was.

Snuifje
24 September 2005, 02:20
hij doet het wel en volgens mij zit hij ook goed aangesloten zal er morgen even naar kijken. maar ik denk dat hij goed zit wand hij herkent alles wel als ik er iets in doet hij kan alleen de stuur programmas niet vinden.