Volledige versie bekijken : Yakumo delta 300gps



onaboy
17 May 2005, 21:18
Pocket PC :confused: :confused: :confused:

Ik heb sinds vorige week een pocket pc Yakumo delta 300GPS, na een paar testen die negatief waren heb ik dat ding kompleet leeg gemaakt, Nu komt het probleem.
Ik kan de kaart van de benelux er niet meer opkrijgen, wie kan me verder helpen. Volgens de handleiding doe ik alles goed en toch werkt het niet.

de 2 volgende cd's heb ik er bijgekregen
1 x cd van Alturion
1 x cd van Yakuma



groeten onaboy:cool:

Martijnc
17 May 2005, 22:13
ik weet niet wat de cd van alturion is
maar je hebt dan oko een cd nodig van tomtom of tele atlas of iets dergelijks en dan kan je de kaarten terugzetten

stefanmiler
18 May 2005, 12:17
Alturion is toch ook een navigatie-programma dacht ik?? (ik wacht op mijn bestelde mio 168 op't moment:))

vanic
20 May 2005, 16:46
wat bedoel je met ik kan de kaart er niet meer opkrijgen?
normaal wordt een kaart geïnstalleerd op een extern geheugen kaartje.( SD kaartje of...)

Alturion is inderdaad navigatiesoftware...

onaboy
20 May 2005, 21:40
Hallo

Mijn geheugenkaartje (128 mb)is leeg en ik weet niet waar ik de kaarten kan terugvinden, deze staan volgens mij niet op de instalatie cd .

of ik doe iets verkeerd of ik heb iets te weinig;


Onaboy

vanic
21 May 2005, 08:25
in de map waar Alturion is geïnstalleerd ( op je computer dus niet je PDA)heb je daar geen map met mapdata Teleatlas staan daar geen landen in? ( eventueel bij het installeren de kaarten kiezen die je wil of afvinken degene die je niet nodig hebt)
deze dan misschien eens kopiëren naar je kaartje.

hier de handleiding van Alturion

http://www.alturion.com/products/helpfiles/v6/ne/dskexport_maps.html

als je geheugen kaartje leeg is kan je GPS niet werken want hij heeft kaarten.

onaboy
21 May 2005, 12:37
Hallo

Het is ondertussen gelukt de kaarten stonden op een extra cd en deze moest ik verplaatsen naar het geheugenkaartje van de pocet pc .
Alles werkt nu perfect
Alvast bedankt

Groeten Onaboy