Volledige versie bekijken : Mapopties

renoltje
17 mei 2005, 21:19
Ik heb het volgende probleem.
Heb een opdracht toegevoegd in mapoties >>>bestandstypen>>>>bestandmap>>>>dan geavanceerd >>>nieuw en dan de opdracht aangemaakt.

Nu heb ik daar waarschijnlijk iets fout ingezet want als ik nu rechts klik op een map dan krijg ik in het snelmenu wel de opdracht te zien maar deze werkt niet

Als ik nu terug naar mapopties ga kan ik deze opdracht niet meer wijzigen of aanpassen
Heb alleen de mogelijk van deze opdracht als standaard te zetten

Hoe ken ik deze opdracht verwijderen of aanpassen???????????

Iemand raad aub

Ché
17 mei 2005, 21:43
kun je even die opdracht die je maakte hier vermelden? anders is dat wel een tasten in het duister.

Ché

broske
17 mei 2005, 22:16
anders moet je nieuw eens proberen

renoltje
17 mei 2005, 22:18
Heb deze opdracht overgenomen uit Clickx

@echo off
dir% 1/-p/o:gn> "%temp%\listing"
start/w notepad/p "%temp%\listing"
del "%temp%\listing"exit

Deze heb ik dan opgeslagen in c:\windows als afdrukken.bat

In mapoties heb ik dan de opdracht gemaakt Mapinhoud afdrukken met de verwijzing naar
die opdracht

Maar blijkbaar werkt dit niet,als ik rechts op een map klik krijg ik wel de opdracht te zien maar krijg telkens een foutmelding
Hoe kan ik nu deze opdracht in mapopties verwijderen

renoltje
17 mei 2005, 22:30
Hoe kan ik dat aanpassen

renoltje
17 mei 2005, 22:43
Nu heb ik zelfs voor dat als ik bv in menu start en dan op mijn afbeeldingen klik deze niet opent maar dat het zoekvenster opent:( :( :(

ghost
17 mei 2005, 22:46
Deze heb ik dan opgeslagen in c:\windows als afdrukken.bat kunt je hem daar niet verwijderen :confused:

renoltje
17 mei 2005, 22:50
kunt je hem daar niet verwijderen :confused:

Dat is geen probleem maar hoe kan ik die snelmenu aanpassen zodat deze opdracht weg is

diedie
17 mei 2005, 22:51
;) probeer eens een systeemherstel te doen naar een datum van voor die opdracht.

renoltje
17 mei 2005, 22:53
;) probeer eens een systeemherstel te doen naar een datum van voor die opdracht.

Heb ik gedaan maar dat helpt niet:mad:

ghost
17 mei 2005, 23:00
Als je dat selecteerd en dan op bewerken gaat dat niet ?
Of verwijderen

renoltje
17 mei 2005, 23:08
Als je dat selecteerd en dan op bewerken gaat dat niet ?
Of verwijderen

Nee dat gaat niet als je het selecteerd kan ja het enkel zetten als standaard;wijzigen of verwijderen gaat niet
deze optie kan je niet meer aanklikken eens je de opdracht hebt goedgekeurd met op OK te drukken

ghost
17 mei 2005, 23:27
Ik weet het ook niet maar ik zoek misschien helpt dit
http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=554371/sc=a82882