Volledige versie bekijken : Hoe? los ik dit op.

ice2
17 mei 2005, 22:20
Hallo mss dat sommige dit al eens gelezen hebben op het oude forum van deze site, het ging toen over dat ik geen enkel ebay bannerke of tekstlink kan openen. op verschillende site.

Maar dit was en is nog steeds niet opgelost!!

Weet er iemand mss nu al een oplossing?

Thx,

Ice2

zenn
17 mei 2005, 23:43
Ja mss dat sommige dit al eens gelezen hebben, het ging toen over dat ik geen enkel ebay bannerke of tekstlink kan openen. op verschillende site.
Maar dit was en is nog steeds niet opgelost!

Er zijn heel veel vragen op het forum en iedereen doet zijn uiterste best om je te helpen maar de manier van vragen mag wel wat anders geformuleerd worden;) en geduld is een schone zaak.....:rolleyes:
Enfin,
Heb je soms een firewall die dat tegenhoud ?? Alleen de ebay banners of alle banners en text linken?

ice2
18 mei 2005, 14:21
enkel ebay banners. maar aan firewall, popup blocker of eender welke soort van block ligt het 9/10 kansen niet aan. is allemaal al eens geprobeert.
Firefox lukt het niet en met IE ook niet.

zenn
18 mei 2005, 14:46
e-bay toevoegen aan veilige sites in internet explorer?

ice2
18 mei 2005, 15:59
ook al gedaan :p, maar werkt dan nog niet :s

Ché
19 mei 2005, 08:54
wanneer er een pop-up tegengehouden wordt, staat er net onder het url adres een mededeling. je rklikt erop. je hebt nu een aantal keuzes. pop-ups tijdelijk toestaan; pop-ups van deze site altijd toestaan ; en als ik me nie vergis ook nooit toestaan. kies degene die je wil. mogelijks moet je de ganse boel op de volgende pagina alweer herhalen. sp2 hé.

Ché

ice2
19 mei 2005, 23:04
dat is het ook niet, zegt geen melding maar ik heb wel sp2 en gebruik windows xp pro kweetniet of je hier mee verder kan helpen om mijn probleem optelossen.

ice2
20 mei 2005, 21:08
iemand?