slijkdabberke
25 september 2005, 21:36
Ik had een vraag i.v.b. Sims 2 elke keer mijn dochtertje deze game wil starten krijgt ze de melding cd/dvd emulatiesoftware uitschakelen en opnieuw starten weet iemand hoe ik dat kan oplossen mijn dochtertje heeft een account met beperkte rechten .Het is wel een beetje een strafe toer dat de ene software de andere niet kan verdragen waar gaat het eindigen met die beveiliging ?
Alvast bedankt
Sille
25 september 2005, 21:38
is het een gedownloade of gekopierde versie of een gekochte orginele cd ?
nielsvandesype
26 september 2005, 20:02
U moet deamontools of clonecd of iets dergelijks verwijderen van je pc dit komt nl door de beveiling die de sims 2 gebruikt. Wanneer de sims 2 weigert op te starten indien er emulatiesoftware of virtuele schijven actief zijn.
slijkdabberke
27 september 2005, 22:13
een originele gekochte cd
nielsvandesype
28 september 2005, 18:20
een originele gekochte cd
Wat ik bedoel is dat u die software (deamon-tools) moet verwijderen van uw pc. Of uitschakelen. Ik heb niet gezegd dat je geen legale cd-rom had.
slijkdabberke
28 september 2005, 22:13
sorry , was antwoord op de vraag van dj-stille , en daemon tools draaid hier niet wel clone cd .Maar kan ik dat alleen bij de acount van mijn dochtertje uitschakelen of moet ik dat bij de administrator doen.
nielsvandesype
29 september 2005, 20:17
sorry , was antwoord op de vraag van dj-stille , en daemon tools draaid hier niet wel clone cd .Maar kan ik dat alleen bij de acount van mijn dochtertje uitschakelen of moet ik dat bij de administrator doen.
Clone cd valt daar ook onder. Dacht dat de beveiliging van de sims 2 echt wil dat clone cd volledig verwijdert is van je pc. Je kan proberen het icoon aftesluiten naast je klok.
robkeke
30 september 2005, 20:21
download de no-cd crack op www.gamecopyworld.com (http://www.gamecopyworld.com)
slijkdabberke
7 januari 2007, 13:53
probleem opgelost via msconfig
clonecd niet meer laten opstarten
slotje op