Volledige versie bekijken : Ondervindingen met Powerline - Telenet?



Simply
28 September 2005, 12:28
Iemand met deze manier van draadloos netwerk al ervaring?

Ik overweeg om het aan te leggen!

Kozzy
29 September 2005, 23:04
Da valt eigenlijk heel goe mee,enkel met een turbo abbo van telenet kan je wat snelheids verlies merken.Hangt soms wel wa af heb ik ondervonden van de elektrische instal zelf (veroudert of niet).Maar al bij al een handig alternatief als je je pc wilt verzetten :D

gizmo24
30 September 2005, 21:08
mja wij gebruiken die powerline veel bij installatie voor digitale tv
tis een techniekersdroom nooit meer utp kabel nietel langs plinten :D
maar ja er is een snelheidsverlies maar heb je ook met wifi
snelste manier blijft nog altijd utp

Kozzy
30 September 2005, 21:14
das inderdaad wel een techniekers droom das just,alez wist niet dat er nog telenet techs hier waren :)

Kenzo
1 October 2005, 09:54
Ik ben van plan dat volgend jaar ook te proberen met powerline maar ik zal eerst de reacties even afwachten van degene die het al hebben.

Mvg Kenzo

gizmo24
1 October 2005, 20:27
Ik ben van plan dat volgend jaar ook te proberen met powerline maar ik zal eerst de reacties even afwachten van degene die het al hebben.

Mvg Kenzo
de verwachtingen zijn goed er zijn ook al powerlines op de markt die sneller zijn
wij gebruiken de netgear en die zijn goed nix op aan te merken behalve de snelheid

gizmo24
1 October 2005, 21:52
Iemand met deze manier van draadloos netwerk al ervaring?

Ik overweeg om het aan te leggen!
tuurlijk wij leggen draadloos wifi van d link ook in combenatie met hub en powerline
werkt wel prima
doen we meestal als het accespointje centraal moet staan in huis zodat we geen utp of een repeater kunnen plaatsen