Volledige versie bekijken : Record wat je bezig bent op pc.



Wouwou
28 September 2005, 15:45
Hey,


kan iemand me soms helpen,
ik had vroeger een programmatje, waar je op record drukte... en het nam alles op van wat je bezig was met je scherm, seconde per seconde :)
Ik weet niet meer exact hoe... ik dacht eventjes in flash maar dat kan niet... dus wss was het als filmpje, maar klopt ook niet direct...

Kan iemand me verder helpen? Of ongeveer misschien een programma in de aard zeggen..


mvg Wouter

timberke
28 September 2005, 16:11
snagit

g_man
28 September 2005, 18:23
Idd, met Snagit kan je mooie .avi filmpjes maken, van alles wat je op je PC doet.

marco
28 September 2005, 18:39
hallo,
Snagit is een tof en handig progje,maar er is één nadeel vindt ik,wanneer ik een video opname maak voor een vriend om uit te leggen hoe b.v een programma werkt en dat ongeveer 3 minuten duurt kan men dat niet versturen via e-mail omdat het dan al direct 200 mb is.
Of is er een oplossing daarvoor misschien?
groetjes marco :cry::cry:

RTCke
29 September 2005, 00:11
hallo,
Snagit is een tof en handig progje,maar er is één nadeel vindt ik,wanneer ik een video opname maak voor een vriend om uit te leggen hoe b.v een programma werkt en dat ongeveer 3 minuten duurt kan men dat niet versturen via e-mail omdat het dan al direct 200 mb is.
Of is er een oplossing daarvoor misschien?
groetjes marco :cry::cry:

bij output / proporties kun je de compressie van je video instellen. Zet auto configure uit en klik op video setup. ik heb hem hier op mpeg4 staan. dan krijg je veel kleinere bestanden.
GrtZzzz RTCke

Praga Khan
29 September 2005, 06:21
of:http://www.yousendit.com/