Hallo,
Ik ben nog niet lang overgeschakeld van outlook express naar microsoft outlook en vroeg me af hoe ik
1) Muziek of een geluid kan toevoegen aan een mail.
2)Vroeger bij outlook express ontving ik bijv. een mail met als bijlage verschillende foto's en die foto's zag ik onmiddellijk staan in de mail zelf, bij microsoft outlook zie ik nu wel de foto's als bijlage maar ik zie ze niet staan in de mail ik moet de eerst openen, kan ik ergens een instelling wijzigen zodat ik diezelfde mogelijkheid had als bij outlook expres?
Dank bij voorbaat
Yvan
Hallo,
Ik ben nog niet lang overgeschakeld van outlook express naar microsoft outlook en vroeg me af hoe ik
1) Muziek of een geluid kan toevoegen aan een mail.
2)Vroeger bij outlook express ontving ik bijv. een mail met als bijlage verschillende foto's en die foto's zag ik onmiddellijk staan in de mail zelf, bij microsoft outlook zie ik nu wel de foto's als bijlage maar ik zie ze niet staan in de mail ik moet de eerst openen, kan ik ergens een instelling wijzigen zodat ik diezelfde mogelijkheid had als bij outlook expres?
Dank bij voorbaat
Yvan
1) Normaal gezien op dezelfde manier als in de express vermoed ik. En anders eens tussen de menukes neuzen. Er zal wel ergens een menu zijn met invoegen > afbeeldingen, geluiden, ...
2) Dat heeft niks met je eigen instellingen te maken. Wel met de manier waarop je verzender zen email heeft opgesteld.
Als hij invoegen > afbeelding doet dan komt de afbeelding ook in de email te staan en in de bijlage.
Als hij gewoon bijlage toevoegen doet, dan verschijnt ze niet in de email.
[Het kan wel zijn dat de afbeeldingen geblokkeerd worden uit veiligheidsredenen, maar dat je normaal gezien opheffen door op de knop afbeeldingen tonen te kiezen ofzo. Het zal wel ergens aangegeven zijn dan.
Je kan de afzender ook toevoegen als "veilige" persoon en dan worden de afbeeldingen altijd standaard getoond alleen van die welbepaalde persoon.
Let wel: dit heeft alleen maar te maken als de afbeeldingen geblokkeerd worden uit veiligheidsredenen door outlook.]
AMD
Hallo,
bedankt voor je reactie, maar nergens vind ik een instelling zoals bij outlook express;
Ik zoek verder en zal zeker nietr nalaten jullie op de hoogte te houden.
Groetjes Yvan
Hallo,
Na lang zoeken heb ik het gevonden via de helpfuntie van microsoft outlook en de link is devolgende;
http://office.microsoft.com/nl-nl/assistance/HA011182321043.aspx
Nogmaals dank voor de reactie
Yvan
NumberOne
13 november 2005, 19:02
Bedankt voor de link !!! Een nieuwe wereld gaat voor mij open.